"Mamma - musikk"
Man sitter i bilen på vei til Oslo eller hytta, og du har allerede hørt på din musikk i 1 time, så er det hennes tur. Det er de værste musikkene i en ungdoms liv.
Når det er sagt trenger jeg hjelp. Det er bare jul engang i året, og tenkte jeg skulle kjøpe/lage en cd til ho. Har noen et tips eller to om bra "mamma - musikk"?
---------------------------
FFKgutten
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Også VAMP, Bjørn Eidsvåg og Jan Eggum. Jeg har noen, men trenger fler. Om du kan putte alle disse i en egen sjanger, så trenger jeg fler fra den sjangeren.
FFKgutten
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
vikingarna, ole ivars osv
Eller hva med PicazzoAlt fra Tylden er jo konge..
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Opprinnelig postet av FFKgutten
Jeg hater "mamma - musikk", kan ikke fordra det. Det er den værste musikken man kan høre på.
Man sitter i bilen på vei til Oslo eller hytta, og du har allerede hørt på din musikk i 1 time, så er det hennes tur. Det er de værste musikkene i en ungdoms liv.
Når det er sagt trenger jeg hjelp. Det er bare jul engang i året, og tenkte jeg skulle kjøpe/lage en cd til ho. Har noen et tips eller to om bra "mamma - musikk"?
Klem ut kvisene og gjør OPPRØR !
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jahn Teigen ??
Du sier ikke noe stygt om Jahn?!!! Jahn er konge!! Spill noen av låtene hans ute på byen, eller på et vorspiel. Tar helt av!
Fredd
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
United we stand, devided we fall!
Opprinnelig postet av Fredd
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jahn Teigen ??
Du sier ikke noe stygt om Jahn?!!! Jahn er konge!! Spill noen av låtene hans ute på byen, eller på et vorspiel. Tar helt av!
Spørs hvor gammal mamma er også. Jeg kunne vært faren til flere her inne. For meg er pappa-musikk Deep Purple, Uriah Heep, Creedence etc. Men det er ikke sikkert foreldra mine hadde likt den slags musikk.
FFKgutten
Opprinnelig postet av FFKgutten
Jeg er yngste mann i familien og muttern nærmer seg 50...!
Da liker ho nok musikken jeg nevnte.
50? Hvis hun er kristen så hold henne unna Oscar Danielson ihvertfall, han banner noen ganger. Egentlig burde du kunne dra til med noe fra tidlig 70 tall. Kjøp Led Zeppelin (med The Lemon Song), Pink Floyd`s Meddle (Echoes) og se hva som skjer :-) Mulig hun trekker frem en joint hun har i hanskerommet da. Da får du det bra også.
Men Eva Cassidy er nok et godt tips.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Opprinnelig postet av bønna
Eva Cassidy med Songbird.. Den er veldig fin.. Ellers er jeg enig med en annen her, at Kent er konge, særlig "Väpen och ammunition"..
Det var akkurat det Kent-albumet jeg hadde i tankene. Suveren musikk for gammel og ung.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914