Husk meg
Brukernavn
Passord

Dadason.. blir´n klar???

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 29 aug 03, 21:10
Saken ligner jo ikke Schei Lindbæk saken i det hele tatt.. Han brukte betydelig lengre tid, samt at det hele tiden var minst en annen klubb inne i bildet.. Dadason velger kun mellom FFK eller videre benkesliting i Lillestrøm..

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 29 aug 03, 22:40
Kom igjen Dadason. Sommer´n er herlig i Fredrikstad, og du vil komme til å elske stadion og livet der.:D
Med deg og Ringberg på topp, og Welton på flanken vil FFK cruise inn til tippeligaen neste år,
Se å SKRIV UNDER NÅ!!!!!! (please)

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 30 aug 03, 11:07
kjære harry

er det ikke mulig å gi ham en klausul som gir han bonus for hver kamp han spiller i tippeligaen?

eller hva med en klausul som gir han muligheten for å bli lånt ut til en annen klubb neste år hvis ikke det skulle bli opprykk. (eller må det ha gått 12 måneder før han kan spille for en annen klubb overhodet?)

kronglete regler her

med ffk til champions league!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 30 aug 03, 11:38
Tror nok desverre ikke forslagene dine er særlig aktuelle for Dadason...slik jeg har forstått det står det nå på å overbevise Dadason om at FFK spiller i tippeligaen neste år! Det kan vel ikke være så vanskelig med det laget og publikumet vi har?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 aug 03, 18:46
Harry Hansen sier nå at de skal offentliggjøre beslutningen til Dadason kl 18.00 på Stadion i morgen. Og hvorfor skal man gjøre det om han sier nei?

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 30 aug 03, 18:50
Det må jo være i boks. Harry hakke tenkt til å starte kampen i morgen med å gape ut "Dada kommer _ikke_ til FFK".
Det hadde blitt for dumt og det tror jeg Harry hadde forstått. Så han gleder seg bare til å stille seg opp i midtsirkelen med mic`en å si "Kjære supportere.......Dadason er FFK spiller!" og ta imot jubelen.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 30 aug 03, 18:55
Helt klart. Det blir kun presentert på stadion dersom alt er iorden! OG det er det vel nå da heldigvis!

En ærlig FFK supporter!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 30 aug 03, 22:14
DaDa er klar dere, det er et faktum. Hvis ikke spiser jeg capsen min.

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914