Husk meg
Brukernavn
Passord

Dadason.. blir´n klar???

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 29 aug 03, 14:04
Er det noen som vet????

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 29 aug 03, 14:09
alt av rykter mottas med takk.

jeg har en god følelse her......

når kan han eventuelt bli spilleklar hvis han skriver under i dag?

med ffk til champions league!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 aug 03, 14:23
Jeg vet helt ærlig talt ikke....

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

knut

A-lagspiller

Lagt til: 29 aug 03, 14:30
ingen som kjenner vidar henriksen her da?

javell

Juniorspiller

Lagt til: 29 aug 03, 14:39
bare å ringe han det..

Men det e bær om du ringer tæl han harry..

Les reglene for dette forumet!

NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 aug 03, 15:20
SISTE NYTT:
Harry Hansen er på vei til Oslo nå kl 1500, det er ventet en avgørelse om ca 1 time og 30 minutter.
Man er ikke enige om kontrakten, hvis FFK ikke skulle rykke opp til Tippeligaen, det virker som Dadson kun vil spille i Tippeligaen

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 29 aug 03, 15:45
Vidar Henriksen vet ikke noe mer enn f.eks supporter her.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 29 aug 03, 18:58
Uff. Jeg har en dårlig følelse for dette. Logisk sett kan han jo ikke bli i en klubb som ikke har råd til å gi ham spilletid. Det er jo ikke noe å tenke på. Han burde bare slå til på FFK sitt tilbud!

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 29 aug 03, 19:00
Vist ikke Harry klarer og kapre Dadason mister jeg all respekt for den mannen.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 03, 19:08
Mister respekt for ham fordi Dadason evt. takker nei? Saklig...

Dadason har vel valget om å takke ja til FFK, eller bli i LSK uten å få særlig spilletid ut kontraktstiden for deretter å få bedre tid på seg i forhold til å finne ny klubb før neste sesong. Evt. kan han legge opp.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 29 aug 03, 19:10
Nå har de sagt at storfisken kommer, i 3 mnd, vi mister jo alle, må jo være en grunn til det( for dårlig agn) kanskje? og harry er jo mannen med agnet.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 03, 19:20
Det er mulig man har uttalt seg litt for bombastisk ved noen anledninger, men publikum bør også være så oppegående at man vet det ikke bare er å hente storspillere. Det kan også være at ting kommer litt feil frem når avisene skriver disse utsagnene. Personlig er jeg drittlei hele begrepet "storfisk".... Men faktum er at Harry Hansen ikke kan lastes for at spillere evt. takker nei til FFK. Alle som kjenner ham bedre enn de som bare hører og ser ham gjennom media, omtaler ham jo som en meget dyktig mann i den jobben han gjør. Synes absolutt ikke han har fortjent mangel på respekt, snarere det motsatte. Hvis du ikke er totalt historieløs, så husker du kanskje at FFK har hatt en del nærmest udugelige ledere i FFK de siste årene? Når Hansen derimot har kommet, virker det hele mer profesjonelt.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 29 aug 03, 19:31
Hvordan går det an å angripe Harry da, Johnny johnny uten armer og bein?? Dadason gir jo selv signaler om at det eneste som peker MOT klubben, er at vi ikke befinner oss i eliten. Det er vel ikke så mye Harry kan få gjort med det innen overgangsvinduet stenger, er det vel???
Det er vanskelig å skaffe storfisker, kanskje vanskligere enn det Harry og klubben hadde anelse om, men det gir vel ikke oss grunn til å ytre mistillit. Det hadde vært verre om vi fikk regningen for Harrys bravader om en stund, og ikke klarte å betale den!!
Storfisk eller ei, det er ikke et være eller ikke være i opprykkskampen. Vi kan rykke opp med dem vi har. Dem blir bedre og bedre, og vi ligger faktsik på kvalikplass pr idag!!:ffk:

Macka fra start!

Topscorer

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 03, 20:01
Ikke kom med angrep på Harry. Det er en ærlig kæll som gjør så godt han kan. Hvis Dadason ikke vil er det lite Harry kan gjøre.
Og så til deg Costanza:
Du skriver om de såkalte uduglige lederne. Det må være himmelvid forskjell på å lede klubben før mot nå.
Det hele dreier seg mest om økonomi.
Nå når pengesekken har åpnet seg er er alt mye lettere.
I tillegg har klubben en trener som veit hva som skal til for å nå tippeligaen. Men selv KTE ville ikke ha klart noe som helst med de budsjettene som var for bare noen få år siden.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 03, 20:20
Jeg formulerte meg kanskje litt feil da jeg skrev udugelige, det ble kanskje litt i overkant - men det er jo et faktum at det har vært litt for mange uheldige situasjoner i klubben; som f.eks. personbehandling o.l. Nå virker det meste å være mer profesjonelt. Virker hvertfall slik utad. Og regner med at Eggen, Hansen og Kværneng har betydd mye på den siden.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 aug 03, 20:26
SISTE NYTT:
Ryktene vil ha det til at Dadson/FFK trenger mer tid

Topscorer

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 03, 20:26
Det er vel riktig å si at disse tre personene har betydd mye. Det er nok en stor fordel å ha folk ansatt i hel stilling som bare arbeider med oppgaver for FFK

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 29 aug 03, 20:29
Endret: 29 aug 03, 20:30
Aaaaaarrrrrggghhhh !!!!

Kan de ikke se å få opp farten og si enten ja eller nei da ? Nå har jeg vært innom F-b.no, fredrikstadfk og denne siden her 40 ganger i løpet av dagen for å se nyheter om Dadason.
Hvis det er tvil om FFK rykker opp som er problemet, kan de da ikke bare gi ham en 2 års kontrakt ? Da kan hanjo selges igjen med en gang det er klart at FFK eventuelt ikke rykker opp. Hvis det er kun dette punktet det står på så burde jo det være mulig ?

Og igjen så skriver jeg fortere enn min egen tanke, det er vel ikke lovlig å bytte klubb 2 ganger per år, så det går vel heller ikke )c:

Noen andre smarte løsninger her inne ?

Og der om Supporter med nyheen om at de trenger mer tid .... Æsj, liker ikke mer tid ! Skriv under, nå !!

Anduril

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 29 aug 03, 21:00
Merker vi en lik saksframgang her som vi hadde med Lindbækk? I alle fall begynner jeg å miste trua nå.

En ærlig FFK supporter!

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 29 aug 03, 21:09
Nå skal vel familien ha et ord med i laget også, men jeg frykter at det er en annen klubb på banen også siden det tar så lang tid. Odd har jo vist interesse så vi får håpe at ingen andre kommer å "tarn" rett foran nesa på oss.

ER det ikke innenfor kalenderåret at man kun kan skifte klubb 1 gang. Dvs kan ikke Dadason evt skifte klubb etter 1 januar? (Christer fikk jo ikke gå tilbake til FFK i fjor, men kunne ha gjort det til inneværende sesong hvis FFK ville hatt han....)
Men det er jo mulig det er noen andre begrensninger også.

Synes stallen ser litt tynn ut nå, så jeg håper inderlig vi kan få en spiller til.

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 29 aug 03, 21:10
Saken ligner jo ikke Schei Lindbæk saken i det hele tatt.. Han brukte betydelig lengre tid, samt at det hele tiden var minst en annen klubb inne i bildet.. Dadason velger kun mellom FFK eller videre benkesliting i Lillestrøm..

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Topscorer

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 03, 22:40
Kom igjen Dadason. Sommer´n er herlig i Fredrikstad, og du vil komme til å elske stadion og livet der.:D
Med deg og Ringberg på topp, og Welton på flanken vil FFK cruise inn til tippeligaen neste år,
Se å SKRIV UNDER NÅ!!!!!! (please)

knut

A-lagspiller

Lagt til: 30 aug 03, 11:07
kjære harry

er det ikke mulig å gi ham en klausul som gir han bonus for hver kamp han spiller i tippeligaen?

eller hva med en klausul som gir han muligheten for å bli lånt ut til en annen klubb neste år hvis ikke det skulle bli opprykk. (eller må det ha gått 12 måneder før han kan spille for en annen klubb overhodet?)

kronglete regler her

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 30 aug 03, 11:38
Tror nok desverre ikke forslagene dine er særlig aktuelle for Dadason...slik jeg har forstått det står det nå på å overbevise Dadason om at FFK spiller i tippeligaen neste år! Det kan vel ikke være så vanskelig med det laget og publikumet vi har?

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 30 aug 03, 18:46
Harry Hansen sier nå at de skal offentliggjøre beslutningen til Dadason kl 18.00 på Stadion i morgen. Og hvorfor skal man gjøre det om han sier nei?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 30 aug 03, 18:50
Det må jo være i boks. Harry hakke tenkt til å starte kampen i morgen med å gape ut "Dada kommer _ikke_ til FFK".
Det hadde blitt for dumt og det tror jeg Harry hadde forstått. Så han gleder seg bare til å stille seg opp i midtsirkelen med mic`en å si "Kjære supportere.......Dadason er FFK spiller!" og ta imot jubelen.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 30 aug 03, 18:55
Helt klart. Det blir kun presentert på stadion dersom alt er iorden! OG det er det vel nå da heldigvis!

En ærlig FFK supporter!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 30 aug 03, 22:14
DaDa er klar dere, det er et faktum. Hvis ikke spiser jeg capsen min.

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914