Eggen vs. Tangen
Eggens kommentar
Jeg synes Eggen har et sunt, realistisk syn på statusen i fotball-østfold.
Klubber i motgang må tenke nytt, noe FFK gjorde ved å ansette en av Norges beste trenere. Med ett blir det vinner-kultur, eller "Eggen-effekt".
Tangen kan umulig tilføre MFK noe som helst annet enn kanskje å lære bort sine fotball-ferdigheter? Eggens kompetanse bør vel knapt nevnes...MFK MÅ tenke NYTT ellers ender de opp i bakgårdsfotballen!! Vi i Fredrikstad kjenner til det...
Jeg synes Eggen har et sunt, realistisk syn på statusen i fotball-østfold.
Klubber i motgang må tenke nytt, noe FFK gjorde ved å ansette en av Norges beste trenere. Med ett blir det vinner-kultur, eller "Eggen-effekt".
Tangen kan umulig tilføre MFK noe som helst annet enn kanskje å lære bort sine fotball-ferdigheter? Eggens kompetanse bør vel knapt nevnes...MFK MÅ tenke NYTT ellers ender de opp i bakgårdsfotballen!! Vi i Fredrikstad kjenner til det...
---------------------------
Stadion på FMV!
Tiltredes!!
Med Rune Tangen er Moss ferdig i toppen for mange år fremover. Synd at lederne i Moss setter seg selv og Tangen foran klubbens sjel.
Med Rune Tangen er Moss ferdig i toppen for mange år fremover. Synd at lederne i Moss setter seg selv og Tangen foran klubbens sjel.
For meg er det en dritt om Tangen er trener i Moss til han dør. Moss er ikke klubben min.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
For meg er det en dritt om Tangen er trener i Moss til han dør. Moss er ikke klubben min.
- Og du beskylder mossingene for å være sur og grinete? FFK diskuteres på Moss sine sider og vice versa. Ikke vær så sur, det er usjarmerende. God helg!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914