Galleri på ffksupporter.net
Er det dere ansvarlige for siden som har tatt bildene i galleriet, eller er det folk som har sendt de inn?
---------------------------
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Takk for svar! Et godt tiltak Costanza!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
jeg bare lurer...
en annen ting.. når det gjelder bilder av stallen 2006 her på Supporter.net når vil dere begynne å fjenre dem som ikke tilhører stallen lenger ?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
8. februar går gipsen og stingene, og da er det forhåpentligvis en mulighet for å få fikset disse detaljene.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Normalt er det jeg som gjør denne biten, men jeg var på en tre-ukers ferie i jula og i tillegg har jeg klart å ødelegge hånda. To operasjoner har jeg nå vært igjennom, så det går nok fremover, men det er vanskelig å skrive lengre tekster og bedrive design med ei hånd.du bør kjøpe deg noen som kan gjøre det for deg.. jeg har sagt det før å jeg sier det igjen onani er ikke bra
8. februar går gipsen og stingene, og da er det forhåpentligvis en mulighet for å få fikset disse detaljene.
nei da jeg skjønner deg godt
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23