Husk meg
Brukernavn
Passord

Jakter!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 01 jan 06, 19:50
Hei er det noen som har tatt opp FFK - RBK kampen som kunne tenke seg å kopiere den til meg?
Er det noen som tok opp kampen på radioen, eller tven eller har en link hvor jeg kan se hele kampen?
Satt og mimra litt med meg selv, og nå jakter jeg =P
Litt morsomt å høre Bergstrøm da vi slår RBK på Lerkendal og på stadion =) Noen som kan hjelpe?

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 jan 06, 19:54
Nå har det vel en tre, fire tråder om emnet allerede, så et lite søk er tip of the day.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 01 jan 06, 20:42
Opprinnelig postet av SirLion
Hei er det noen som har tatt opp FFK - RBK kampen som kunne tenke seg å kopiere den til meg?
Er det noen som tok opp kampen på radioen, eller tven eller har en link hvor jeg kan se hele kampen?
Litt morsomt å høre Bergstrøm da vi slår RBK på Lerkendal og på stadion =) Noen som kan hjelpe?

Hvis det er en dvd du tenker på, så snakk med Zoran, han skaffet meg 4 stk før jul!

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 01 jan 06, 21:01
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av SirLion

Hvis det er en dvd du tenker på, så snakk med Zoran, han skaffet meg 4 stk før jul!
eller meg

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914