Olof Watson blir ut sesongen
Synes det er tøft av Olof Watson og bli i klubben ut sesongen. Nå hadde han en gyllen mulighet til å være sikker på mer spilletid i Tønsberg, men velger allikevel å kjempe om en plass på FFK`s A-lag.
Dette er en innstilling som kan være god å ha med seg utover høsten. Vi trenger folk som er villig til å kjempe om en plass i elveren.
Suveren innstilling Watson, stå på!
Dette er en innstilling som kan være god å ha med seg utover høsten. Vi trenger folk som er villig til å kjempe om en plass i elveren.
Suveren innstilling Watson, stå på!
Han gjorde jo det samme før sesongstart også. Var egentlig ikke med i planene, og Eggen anbefalte ham å dra til en annen klubb, men Olof valgte å bli i FFK for å kjempe om plass på laget. Herlig innstilling det egentlig, og jeg håper han har en lang fremtid på Stadion!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 30 aug 03, 01:31
Endret: 30 aug 03, 01:32
Du finner søren ikke mange fotballspillere på dette nivået som biter tennene sammen på den måten og kjemper videre. Ille bra, Olof! Moralen er det ikke noe å si på, og du vil være garantert en sentral plass i alle FFK-hjerter hvis du skulle slå til utover høsten og bli med videre. Av med hatter, capser og alle andre hodeplagg!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Helt enig at det er ille bra.Jeg løfter litt på tupéen min for Olof.
Bra innstilling grabben, så ska det låta !
Bra innstilling grabben, så ska det låta !
Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom
ja kom igjen. med den fremgangen han har vist i år vil jeg se et nytt kontraktsforslag på bordet!
så får noen lokke tønsbergjenta hans hit med en kremjobb
så får noen lokke tønsbergjenta hans hit med en kremjobb
med ffk til champions league!
Sjef at han blir..må bare si meg enige de andre her..killer watson..fet innstilling
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Watson har i tillegg til en utrolig instilling, også utviklet seg veldig bra som spiller. Håper virkelig han får bedre med spilletid utover.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Watson har jo blitt utrolig mye bedre i år. Vi husker jo den famlinga han drev med defensivt i fjor og rare valg offensivt. I år har han blitt mye bedre defensivt og litt smarter offensivt. Når har får plukket av seg offensive feil, så har vi en spiller på høyde med Söderstjerna i Oluf. Det ser jo liksom ut som han har potensiale til å utvikle seg til en TL spiller (hva sier du Eggen?)
Og den instillinga han har vist nå er jo helt SJEF! Heia Oluf, aldri gi deg!
Og den instillinga han har vist nå er jo helt SJEF! Heia Oluf, aldri gi deg!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914