Husk meg
Brukernavn
Passord

Rygge snart ok:-)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 jan 06, 19:50
Endret: 30 jan 06, 13:36
http://pub.tv2.no/nettavisen/reiseliv/article528569.ece

utrolig positivt for Østfold at vi får egen flyplass.. spesielt for næringslivet.. Men vil det ha noe effekt for FFK?  kanskje lettere å tiltrekke utlendinger? som slipper å reise helt til gardermoen..

uansett så blir det digg med flyplass i Rygge,. blir spennende å se hva slags ruter som blir oppretta..

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 07 jan 06, 13:25
Rygge vil jo også bli et alternativ til Gardermoen for Oslofolk, noe Sandefjord ikke er, ihvertfall ikke for meg som har forsøkt det en gang.  Det ble litt for langt.  De må ihvertfall få en avgang til London og det vil helt sikkert bli billigselskapene som flyr derfra. 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jan 06, 13:39
Det er vel en av de mer positive tingene med å bo på Jæren, 20 minutter med bil til flyplassen. Men hadde vært greit å slippe så lang busstur når jeg skal jeg hjemover.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 29 jan 06, 22:03
Det blir helt genialt, upraktisk å måtte dra helt til Torp. 
også blir det jo bedre for utlendinger som skal fly med f.eks ryan air som har Oslo Torp som destinasjon på sine sider. Kan tenke meg at det er noen skuffa utlendingner som ankommer Torp og tror de er i Oslo hehe

Ryan air kommer sannsynligvis til å fly derfra og de er jo billig selskap.

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 jan 06, 23:26
Sist jeg brukte Ryan Air var i fjor vinter da jeg skulle se Dinamo spille i Stuttgart... Tur retur biletten til Frankfurt var mye billiggere enn å komme seg til Torp og tilbake.... Så alt sier iiiiiiiiihaaaaaaaaaa jaaaaaadaaaaaaaaa for Rygge... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340