Plankehaugen må ordne lyd selv...
Leser i FB at Plankehaugen bruker 10 000 kroner fra egen kasse til å skaffe lyd på langsiden. Dette er mildt sagt direkte flaut av klubben FFK. Når man har hatt så mange trofaste tilskuere i år og fjor, så er det skammelig at man ikke har investert i en løsning på dette. Slett service, og det holder ikke å si at man avventer til ny stadion. Dette burde vært ordnet for lenge siden.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
TUSEN TAKK TIL DERE!
Heia plankehaugen!!!!!!
10 000kr. FFK. hvor er dere?
"NATTEVAKTA"
Heia plankehaugen!!!!!!
10 000kr. FFK. hvor er dere?
"NATTEVAKTA"
Nå blir det lyd på Lange Stå også, ja. Tror til og med herligheten er testet og at alt ser ut til å fungere! Vil oppfordre alle til å ta et lodd eller to ekstra i kamplotteriet på søndag for på den måten å støtte Plankehaugen.
Er også enig i at det er litt svakt av klubben å ikke få ordnet høyttalere til oss på ståtribunene. Det pussige resultatet av innbruddet i speakerbua tidligere i år, var jo at det med den midlertidige løsningen var mulig å høre speaker på Lange Stå i et par kamper:-) Ironiens veier er uransaklige...
Er også enig i at det er litt svakt av klubben å ikke få ordnet høyttalere til oss på ståtribunene. Det pussige resultatet av innbruddet i speakerbua tidligere i år, var jo at det med den midlertidige løsningen var mulig å høre speaker på Lange Stå i et par kamper:-) Ironiens veier er uransaklige...
Lars Thoresen, stolt aristokrat
:ffk: deilig å høre at vi får lyd .. slipper jeg å fly rundt med ropperten da jo :ffk:
1 plass. 2005
Og flagg.....
Jeg har forresten fått søknaden din som vi preka om i går!!
Jeg har forresten fått søknaden din som vi preka om i går!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914