Ørn har kun tatt ett poeng borte
Etter det jeg kan skjønne er Ørn 1. div dårligste bortelag med ett poeng.
Mens FFK er 1. div beste hjemmelag, håper bare ikke FFK undervurder Ørn
Det kom èn positiv ting ut av hjemmetapet mot Alta. Det var at undervurdering har blitt et fremmedord for spillerne...heldigvis. Har svært liten tro på at undervurdering er et tema etter Alta tapet...
Vi vinner på søndag, vi feier ørn av banen :ffk:
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Opprinnelig postet av supporter
Etter det jeg kan skjønne er Ørn 1. div dårligste bortelag med ett poeng.
Og gjett hvem det poenget kom mot??
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
He, he, he, Hjælmen... Nå måtte jeg nesten le ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Hælmen faktisk.....
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Bedre?
Ansvarlig redaktør
Hortensroeren Olaf Tufte (som også har bidratt i Ørn-miljøet) viste i dag at det er mulig å slå motstandere som ikke har tapt på to år.
Den tyske roeren tok også seieren nesten på forhånd, akkurat som FFK-supportere gjør. Det syns jeg bare er flott, og øker Ørns muligheter.
Ørnen skal flyve høyt etter kampen på søndag, og vi tåler gjerne at Plankehaugens mann i følge Ørns hjemmesider gikk rett på trynet når han skulle gjengi Ørns klubbsang.
Den tyske roeren tok også seieren nesten på forhånd, akkurat som FFK-supportere gjør. Det syns jeg bare er flott, og øker Ørns muligheter.
Ørnen skal flyve høyt etter kampen på søndag, og vi tåler gjerne at Plankehaugens mann i følge Ørns hjemmesider gikk rett på trynet når han skulle gjengi Ørns klubbsang.
Johannes:
Forsøker du å provosere? Det er absolutt ingen som bryr seg! På papiret (og i Lystlunden) er Fredrikstad et mye bedre lag, og hvis vi skal ha noe i Tippeligaen å gjøre, så må vi slå et lag som Ørn-Horten.
Så enkelt er det, og så enkelt blir det. :)
:ffk:
Forsøker du å provosere? Det er absolutt ingen som bryr seg! På papiret (og i Lystlunden) er Fredrikstad et mye bedre lag, og hvis vi skal ha noe i Tippeligaen å gjøre, så må vi slå et lag som Ørn-Horten.
Så enkelt er det, og så enkelt blir det. :)
:ffk:
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914