Dadason avgjørelse offentligjøres på stadion i morra
tenk det blir pipping på stadion hvis han ikke har gått hitt da .. og ellevill jubel hvis han han har skrevet under ... :ffk:
---------------------------
1 plass. 2005
Men hvorfor skal de offentliggjøre det på stadion dersom han har sagt nei? Virker meningsløst. Tror det meste er i orden nå, slik at han blir presentert for oss som FFK-spiller før kampen i morgen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
det er jo det som hadde vært så utrolig rart de kan ikke si i morra at han ikke har skrevet under for da tror jeg det blir uhygelig stemning på stadion .. han har sikkert allerede skrevet under ... DADASON er vår :ffk:
1 plass. 2005
Helt klart! Håper han innfrir også!
En ærlig FFK supporter!
Selg ikke skinnet før bjørnen er skutt, sier jeg bare. Klok av skade etter Shei Lindbæk-saken.
Men, må si meg enig, det er veldig dumt av klubben og si at han ikke kommer rett før kampstart, da får vi hvertfall håpe spillerene har fått vite det før oss andre, og det er vel egentlig en selvfølge....
Men, må si meg enig, det er veldig dumt av klubben og si at han ikke kommer rett før kampstart, da får vi hvertfall håpe spillerene har fått vite det før oss andre, og det er vel egentlig en selvfølge....
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Gleder meg til i morra uanset : dadason el. ei .... FFK for alle penga ..... :ffk:
1 plass. 2005
Hvis Harry skal ofentliggjøre noe på stadion i morgen kl.18.00 så er det at Dadason er blitt FFK spellær. Det er jo ikke noe vits å stå foran 4500 mennesker å si at det glapp denne gangen også. Dadason er vår. Det vedder jeg fingeren på.:cool:
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Hvis harry sier at han ikke blir ffk spiller før kampen i morra skal jeg faen meg gjøre noe jeg har sagt lenge løpe over banen .. i ingenting
Med forbehold om hvor klaldt det er .... :ffk:
Med forbehold om hvor klaldt det er .... :ffk:
1 plass. 2005
Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær. Neida så klart Dada er allerede FFK spiller. Og det kan vi takke Lislebys store sønn Terje Høili for.
Den mannen er gull
:rolle:ffk:yes:
:ffk::ffk::ffk:
Den mannen er gull
:rolle:ffk:yes:
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914