Rekker vi en til, før søndag kl. 2400
Vi rekker mange vi gutten min !!
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Vinduet er vel egentlig stengt? Bare gitt dispensasjon angående Dadason til søndag kl. 24. Når overgangsvinduet er åpent til 31. august, betyr vel det egentlig til siste virkedag, altså i dette tilfelle i går, siden 31. er en søndag. Dermed er overgangsvinduet i praksis allerede stengt slik jeg har fortstått det...
Ja, det stengte egentlig på fredag. Men forbundet har visst øst ut med disp. nettopp pga det er helg.
Elleve røe og vite kællær
Og skulle dispensasjon vært gitt angående andre spillere enn Dadason måtte man ha søkt om dette spesifikt på fredag...altså...Dadason eller ingenting, dvs Dadason :)
Vinduet stenger søn kl 24
Les her
Les her
Nei, det stengte på fredag uten dispensasjon. Reglene er at forbundet må ha fått beskjed om overgang før 31. august og forbundet jobber ikke med overganger på lørdag og søndag...samma kan det være. Har fått Dadason jo :)
Ok...er sikkert gitt dispensasjon uansett da...pga at det er helg. Da rekker vi jo fortsatt å hente inn Beckham eller Zidane eller noe :)
Tror egentlig vi skal være godt fornøyd dersom vi får Dadason jeg.. :D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Uansett om vinduet ikke har stengt, så er det vel grenser for hvor mye Harry Hansen kan rekke også. Det går nok med mye tid til Dadason saken så vi får bare håpe han har brukt tiden sin rett......
Klart vi skal være fornøyde med Dadason, men en må jo få lov til å drømme litt også. Man har jo lansert at man skulle hente ett par spillere. Nå er jo Petersen hentet inn allerede, så med Dadason blir jo det to. Men jeg blir ikke overrasket om Eggen skulle ha enda ett trumkort i ermen!
En ærlig FFK supporter!
... men jeg blir heller ikke overrasket hvis han IKKE har det.
;)
;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Tror nok ikke det blir noen flere enn Dadason...kommer Harry Hansen med to spillere idag detter jeg av benken på tribunen tror jeg...
Ø.Leonardsen har disp fra uefa. Han kan finne seg en klubb etter at vinduet har stengt. Men det er vel å skyte altfor høyt. Sweet dreams!!!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Det blir vel litt sånn "hvis om atter dersom atter" osv...men helt urealistisk er det ikke tror jeg...Skulle FFK klatre oppover tabellen og sikte seg inn på opprykk og Leo fortsatt ikke finner seg noe klubb i utlandet så er vel ikke FFK det dårligste laget du kan spille for i tippeligaen?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914