Husk meg
Brukernavn
Passord

Tabellsituasjonen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 31 aug 03, 13:10
Alle forutsetter 3 poeng til FFK i dag, og det skulle jo egentlig bare mangle også. Håper de lærte at undervurdering (Alta hjemme) er veldig dumt....

Hvis vi ser på lagene som FFK kjemper med om opprykk så bør Hønefoss ha en enkel match mot Oslo Øst idag. Avstanden til Hønefoss vil derfor fortsatt være 5 poeng.

Raufoss mot Hamkam derimot så må minst en av "konkurrentene" avgi poeng. Vinner raufoss så er vi ajour med Hamkam poengmessig. Vinner Hamkam så har vi trygget kvalikk plassen vår mer. Blir det uavgjort så rister vi av oss Raufoss og tar inn på hamkam.

Kampen Mandalskameratene - Haugesund ender også med at et av lagene definitivt er ute av opprykskampen (i den grad de er med i dag)

I neste runde så møter vi Bærum som også bør være 3 FFK poeng.
Da møter Hamkam Hødd og det er nok 3 poeng til Hamkam og vi vil da ha samme situasjon til Hamkam som etter runden i dag.

Neste runde så møter Hønefoss Raufoss. Da rister vi enten Raufoss enda lenger bak oss eller så tar vi inn på Hønefoss. Regner med at Hønefoss vinner.

Etter de 2 neste rundene så er vi definitivt med i opprykkskampen (fortusatt at vi får 6 poeng) og da er det antagelig kun 3 lag som kjemer om de øverste plassene og det er Hønefoss, Hamkam og FFK.
Fordelen for FFK er da at vi skal møte begge disse lagene på hjemmebane!
Dette ser bra ut.

Etter de 2 neste rundene vil det være cup finale i hver kamp, så nå er alt opp til FFK!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 31 aug 03, 13:19
Her var det mye fornuftige vurderinger, men vil bare legge til en liten ting. Oslo Øst spilte 2-2 mot HamKam på Briskeby forrige runde og ledet faktisk også 2-0. Så jeg tror faktisk vi kan håpe på et lite mirakel mot Hønefoss i dag også!

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 31 aug 03, 14:07
Helt enig med Hubro7 her at dette ser meget bra ut, men litt "salt i såret" må jeg strø. Bortekampene mot Godset og S.fjord tror jeg kan bli meget vanskelig. Skjer det som skrives foran her vil tabellen tettes igjen etter event. to tap borte. Husk også Moss på Melløs og ManKam borte. 4 meget tøffe bortekamper. Men CUP blir det ivertfall!

---------------------------

En ærlig FFK supporter!

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 31 aug 03, 15:08
Tror ikke hønefoss får en enkel kamp i dag. 60% sannsynlighet for seier cirka. Oslo Øst vil unngå nedrykk og kan komme over streken med seier i dag. Hønesfoss har fire 2-1 seire på rad og har hatt marginene på sin side i det siste. Kan fort på på en "blemme" mot Oslo Øst som scorer mange mål!

---------------------------

Ære være plankebyen!

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 31 aug 03, 16:07
Jeg er helt enig at det er mye annet som kan skje enn som jeg skrev over, (vi kan jo faktisk tape idag feks) men optimistisk sett så har vi en gyllen mulighet til å avgjøre dette selv.
Får vi en luke ned til fjerde plassen så har vi muligheter.
Skal vi være negative så møter vi flere av bunnlagene på slutten av sesongen. I utgangspunktet burde jo dette være positivt, men bunnlag som kjemper om å unngå nedrykk er aldri lett.
Mitt poeng var at dette kan se positivt ut, og Fredrikstad publikumet kan ha mye å glede seg til utover høsten. Det må jo bli rene cup-finale stemningen i nesten hver match. Går vi på et par tap som du skriver jonpk kan mye være kjørt med tanke på opprykk.
Eggen har jo også tidligere uttalt at han regner med 12 poeng på neste 4 matcher. Han sa vel at i utgangspunktet skal vi slå Start hjemme og mandalskameratene borte også (mandalskameratene har jo en negativ trend de siste matchene).
Uansett: spennende blir det og mulighetene er der for opprykk (ihvertfall kvalikk plass)!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914