Husk meg
Brukernavn
Passord

vinyl

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 02 apr 06, 16:15
Jeg kan ikke sponse, men du kan ta deg en tur hjem til meg å snurre...

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 17 apr 06, 17:24
Kjenner til repeat.no og nattguiden.no, men har måttet legge platene litt på hylla mens jeg gjør ferdig skolen jeg går på.. Men hva slags spillere har du? Bor forresten i Moss, og det er så dyrt og mye styr å gå ut i Oslo (tog ut og inn, overnatting ++). Men vi får da faktisk gode DJs hit til moss (tro det eller ei), på fredag spilte Strangefruit og på lørdag spilte G-HA (spilt på The Fabric før) på Mikrobryggeriet.. så hvorfor dra til Oslo Neih, til vanlig suger jo Moss, men når Mikrobryggeriet får tak i sånne DJs er det greit å bo 100meter unna.

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 apr 06, 00:51
Endret: 19 apr 06, 01:27
fett. strangefruit og g-ha er konge

synd du ikke var på Fin Gardin 8 april med Slater Hogan da.. var sinnsykt fett. han spilte dritfett som vanlig..

du skal ikke på dj jean i særp da? hahahaha

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 20 apr 06, 00:26
Endret: 20 apr 06, 00:27
Hadde jeg vært i Oslo hadde jeg nok tatt turen, men blir for langt å dra og for dyrt for en student

Heh tror ikke jeg ville dratt til særp med mindre RJD2, Shadow eller Danger Mouse spilte der.. DJ Jean er ikke helt ned min gate heller.

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 20 apr 06, 22:38
jau.. hver torsdag er det lovejuice da.. radioshow med meg og phase:)  (18-20, www.skranglebass.no)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914