Holters: En liten endring
På kamper står det Skeid - FFK 0 - 04, denne bør kanskje rettes? Ellers stemmer jo fargekoden da :D
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Awf, hater den siden. Gleder meg til det nye designet er oppe og gr! Alt som har med manuell endring av html-koder er noe skit - det blir alltid en eller annen feil. :)
Skal fikse det NUH!
Skal fikse det NUH!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Du er så flink ate:D
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Når kommer det nye designet da? :ffk:
FFK knuser ALL motstand!! :)
He, he. marle har dessverre vært mye lenger uten nett enn han egentlig skulle. Riktignok skal adsl`en være klar fra 1. september, så vi får se.
Designet er ferdig, så jeg har gjort min bit. mezz har begynt å legge over til php, mens vi mangler marles siste tekniske finesser her og der.
Vi har valgt å ikke lansere designet før alle de store endringene er på plass. (Bildegalleri, mm)
Designet er ferdig, så jeg har gjort min bit. mezz har begynt å legge over til php, mens vi mangler marles siste tekniske finesser her og der.
Vi har valgt å ikke lansere designet før alle de store endringene er på plass. (Bildegalleri, mm)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914