Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny FFK relatert hjemmeside: Holygans

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 02 feb 06, 23:25
Holygans er jo praktisk talt Jon Erik Kristiansen og meg selv. Vi har noen år nå kalt oss dette i FFK-sammenheng i og med at vi er kristne supportere. Nå har jeg etablert en hjemmeside (blogg) med navnet Holygans. Det er også et diskusjonsforum på siden. Jeg velger å reklamere for siden her i håp om at det kan bli litt liv der. Dersom det blir aktivt i forumet, kommer jeg til å satse mer på å holde siden oppdatert. Jon Erik vet ennå ikke om siden, men håper han vil bidra. Så får vi diskutere om vi skal gjøre mer ut av det med tanke på klubborganisering. Vi kan jo i hvertfall ha en medlemsliste for moro skyld, og trykke opp noen t-shirts. Vi får se. Besøk siden her

Dersom du er kristen supporter, si fra om du er interessert i "medlemsskap". Koster selvsagt ingenting. Det er bare proforma. Dersom det blir t-shirts e.l. blir det muligheter for bestilling, og da vil det koste noen kroner for å dekke utgiften ved trykking.

Alle er hjertelig velkommen til å besøke siden, og å starte diskusjoner i forumet. Det er muligheter for å diskutere både FFK og livssyn, eller hva det måtte være.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

Sjekk forøvrig min blogg: www.nettpuben.blogspot.com


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 03 feb 06, 13:24
Det var bra Rune.

Vi kan jo være et suplement til de øvrige FFK sidene.
Holygans navnet er jo både genialt og kledelig på "FFKs kristne ultras fans"!!!
Vi er jo selvfølgelig medlemmer av PH, men dette er jo en kuriositet og mye humor.
Tror vi kan gjøre noen stunt også. :- )




---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 03 feb 06, 22:24
Takk, Jon og velkommen som medarbeider i det gryende arbeidet til Holygans. Viktig det du sier om at vi er medlemmer av PH. Vi er på ingen måte utbrytere, men en gren (branch) innenfor PH. Vår plass på kampene er selvsagt midt i PHs herlige gjeng. Håper flere kristne der ute ønsker å bli medlem i Holygans.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340