Dadason inn - Melo ut?
Morsomt å få inn storfisken Dadason, men det betyr vel benken resten av sesongen på Melo, gjør det ikke?
I grunnen synd, for han har virkelig vært god de siste kampene..
I grunnen synd, for han har virkelig vært god de siste kampene..
---------------------------
#18™
Trur nok heller det betyr høyre for Melo og benken for Petersen.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Enig. Med den feilprosenten Petersen hadde igår, og Melos nyfunnede defensive vilje, så har jeg mer tro på Melo.
Dadason er vel dessuten litt ute av matchtrening og spiller vel ikke hele kamper til å begynne med.
Dadason er vel dessuten litt ute av matchtrening og spiller vel ikke hele kamper til å begynne med.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Er enig i at Melo burde få fortsette på høyre. Ikke bare er han rask, men han har også en god innleggsfot. Fortsetter han fremgangen defensivt er han absolutt å foretrekke framfor Petersen.
må stille meg i rekka av dere som foretrekker melo på høyre. syns han var frisk der da han starta på høyrekanten mot raufoss var det vel. petersen var svak mot ørn, og jeg syns han må finne seg i en plass på benken neste kamp. vi har begynt å få en virkelig bred stall, og når en spiller ikke presterer er det bare å benke han. syns også at olof skal komme før han i rekka, men det lukter vel litt exit olof nå dessverre.
med ffk til champions league!
Synes ikke Petersen virker bedre en Olof. Olof er vel også et par år yngre og virker som en spiller med stort potensial. Han har super teknikk og jobber knallhardt. Det eneste jeg har å utsette på Olof er at han mangler litt driv framover. Håper uansett han blir (og får sjansen) i ffk
Olof er uten tvil en spiller for framtida.. Han har utrolig godt potensiale og er allerede en figther på nivå med Risholt (nesten..) Syns han spilte godt i de kampene han fikk sjansen tidligere i sesongen. Uansett blir det vel, som sagt tidligere, Petersen som må vike nå som Dadason går inn på topp. Melo burde absolutt få være med! Ser virkelig lyst ut for ffk nå :D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Jeg synes det var litt rart at Olof ikke var på innbytterbenken en gang i går. Han har jo helt klart vært en av de mest positive spillerne i de siste kampene.
Så han sto og lekte seg med ball på treningsbanen ved mercur ved kampslutt i går. Hvorfor er ikke Watson inne i varmen med den innstillingen han har? Han er for god til å å trikse en ball på et treningsfelt ihvertfall når en spiller som Christian Pettersen i går etter min mening leverer en kamp under pari.
Så han sto og lekte seg med ball på treningsbanen ved mercur ved kampslutt i går. Hvorfor er ikke Watson inne i varmen med den innstillingen han har? Han er for god til å å trikse en ball på et treningsfelt ihvertfall når en spiller som Christian Pettersen i går etter min mening leverer en kamp under pari.
Olof fikk rødt kort i den siste 2-lagskampen til FFK. Det er vel grunnen til at han ikke var på benken igår
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Synes det var merkelig at både Stian og Vebjørn satt på benken igår jeg. Stian utfyller jo back og ving- rollen, synes dermed at man kunne latt andre alternativer enn Vebjørn sitte på benken, f.eks Lahai (om han ikke er skadet enda da?).
Macka fra start!
Lahai er fortsatt skada. Han regner jeg ikke med å se mer på banen i år. At Hagen var på benken er vel at han var back-up både for midtstopper + v.back.
Og Stian som v.back + v.midtbane. Hadde f.eks. Trondsen og Jørgen blitt
skada, så hadde begge to fått spille.
Eller viss Stjerna hadde blitt skada.
Og Stian som v.back + v.midtbane. Hadde f.eks. Trondsen og Jørgen blitt
skada, så hadde begge to fått spille.
Eller viss Stjerna hadde blitt skada.
massevis av backup på midtstopperplass allerede på banen i både pettersen og helland. tror og håper at jørgen ville bli flytta inn ved en skade på en av stopperne og stian hadde kommet inn på back.
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914