Husk meg
Brukernavn
Passord

På tide å bytte??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 09 feb 06, 19:54
Kanskje på tide å oppdatere spillerstallen litt?
Ta vekk Lund Hansen, legge inn Shaaban og Berg o.s.v på spillerstall lista?? Skal dere endre der snart??

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 feb 06, 20:41
Skulle gjerne ha gjort det og mye annet, men har dessverre ikke tilgang til å gjøre endringer på de undersidene... Men det blir nok oppdatert, vi får bare ta tiden til hjelp :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 feb 06, 20:53
Regner med at jeg kan klare å fikse en admin til spillere, og en mer komplett en til linkene snart. Kommer egentlig bare an på hvor mye obligatorisk skoledritt jeg får ferdig før helga, og om jeg gidder å sende skjermen min inn til netshop for å få ny..
Men en ting kan jeg faktisk love, og det er at det blir gjort før sesongstart, det er vel i bunn og grunn det viktigste...

Utvikler og Medeier.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 09 feb 06, 21:53
Opprinnelig postet av Costanza
Skulle gjerne ha gjort det og mye annet, men har dessverre ikke tilgang til å gjøre endringer på de undersidene... Men det blir nok oppdatert, vi får bare ta tiden til hjelp :)

ok =) ville bare minne dere på det =)

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23