Husk meg
Brukernavn
Passord

Samlingssted før Bærumkampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 04 sep 03, 23:33
Endret: 04 sep 03, 23:34
Regner med at det er flere enn meg som gjerne vil lade opp til kampen på søndag sammen med likesinnede i Oslo-området? Er prinsipielt tilhenger av å ha "kampforberedelsene" så nærme som mulig den banen vi skal til. Det vil i dette tilfellet si Bekkestua. Onkel Blaa, stamstedet til Stabæk Support, ligger ikke så fryktelig mange minuttene fra Nadderud. Bærum Uavhengige Supporterklubb ringte i sted og inviterte oss til sin pub. Fikk ikke med meg hva den het, men jeg skulle få en mail med veibeskrivelse som jeg så langt ikke har fått. Fordelen med den puben kontra Onkel Blaa var prisen på brunt tøysevann. 38,- for en halvliter mot rundt femtilappen på Onkel Blaa.

En mulighet er naturligvis også Bohemen, da Enga ikke spiller kamp denne helgen på grunn av landskampen mot Bosnia. Det samme gjelder naturligvis også Stabæk. Men, den store fordelen med å ha pubsammenkomsten i Bærum er naturligvis at det gjør det veldig mye enklere for dem som kommer fra Fredrikstad å slå seg sammen med oss Oslobeboere. Det blir litt kronglete å først dra innom Bohemen for så å dra til Nadderud, kontra å dra rett til Nadderudtraktene og bli der. Det kunne jo til og med hende at de som kommer med bussen(e) til Plankehaugen rekker en tur innom før kampen.

Vet ikke hva folket sier? Fint om noen kommer med tilbakemeldinger ganske snart slik at vi kan få lagt ut beskjed om samlingssted på diverse nettsteder slik at alle samles på samme sted. Vår høyt ærede sambamotstander Gøran Karlsen kan kanskje redegjøre for hvilke planer Gladbussen har?

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 05 sep 03, 01:00
Vi har ingen planer for noen puber ennå. Har vært på skolen,og deretter dratt i land quizseieren på Dis. (Jon har blitt for opphengt i rockespørsmåla sine nå...FY).Skriv en plass,så kommer vi nok dit. Helst på Bekkestua.

Gøran Karlsen

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 05 sep 03, 01:21
Gratulerer med quizseieren! Skal fikse en plass på Bekkestua. Må bare finne ut hvor ofsaleg langt utti svarte granskauen puben til Bærumsupporterne ligger. Får vel mail fra dem i morgen. Vi som er tøffe guttær fra Fredrikstad overlever jo i verste fall øl til femtilappen.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 sep 03, 01:52
Jeg kommer nok med t-banen i retning Bekkestua hvertfall...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Wætti

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 sep 03

Lagt til: 05 sep 03, 14:59
Stretto er en pub som ikke kan anbefales, men den duger som et bra sted for å tylle i seg øl før en fotballkamp. Den ligger rett ved Bekkestua T-bane.Billig øl!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914