muligheten til max starte 10 tråder pr måned?
Greit nok at noen har mye å si, men enkelte overdriver vannvittig
en av den som er mest aktive har jo 12 starta tråder på første siden av Fredrikstad forumet
må vel ann å begrense seg litt.
Evt at personer som har mye på hjertet får en egen tråd...
noen som føler det samme?
en av den som er mest aktive har jo 12 starta tråder på første siden av Fredrikstad forumet
Synes egentlig det er greit å få litt info jeg. Patrioten starter mange tråder, men han gir mange gode linker og nyheter rundt FFK - og det setter jeg pris på. Ingen er jo pålagt å lese alt? Man velger jo selv hva man vil lese...
---------------------------
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
Rundt 2-3 starta tråder pr. uke ?? Det skulle ha vært mange flere spør du meg. Faktisk så mange så mulig så vi har noe å diskutere. Hvis vi skulle begrensa vårs så hadde det blitt rimelig dævt her inne. Det er ikke alle som er like flinke til å starte tråder. Men derimot flinkere til å holde en diskusjon i gang.
Opprinnelig postet av mr_max
Greit nok at noen har mye å si, men enkelte overdriver vannvittig
Hva er vitsen med det?
Så lenge man starter en tråd med et nytt innhold eller tema, så bør det ikke være noen begrensninger.
Hvis noen starter nye tråden som er tilnærmet lik tråder som eksisterer, så regner jeg med at noen av moderatorene ordner opp i det.
FFK på toppen i 2006
Jeg ser bakgrunnen for forslaget ditt, mr_max, men jeg er sterkt imot slike tiltak som ikke gjør annet enn å dempe aktiviteten her på siden/forumet. Men når det er sagt, så er det kanskje noen som kanskje burde utvise en litt større "selvsensur" for hva som slipper ut på forumet.....
Men for all del, jeg vil heller ha 5 uinteressante innlegg, fremfor å ofre et interessant. Gidder ikke irritere meg, overser stort sett det som, i mine øyne, ikke er interessant...
Men for all del, jeg vil heller ha 5 uinteressante innlegg, fremfor å ofre et interessant. Gidder ikke irritere meg, overser stort sett det som, i mine øyne, ikke er interessant...
God bedring, Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23