holygans.com endelig på nett med eget domene
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
Jeg tror vi kan bli en nisje til de andre FFK sidene.
FORZA FREDRIKSTAD FK!
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
Contradiction?
Velkommen, FFK`s første ekskluderende supporterklubb! Nå venter vi bare på at FFK supportere som liker kryddersild skal se dagens lys. Forslag til slagord : "Ingen løk uten sild"
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
Opprinnelig postet av DeKjök
"medlemskapet er gratis og det er ingen forpliktelser what so ever" og "1. Du må anse deg selv for å være kristen"
Contradiction?
Velkommen, FFK`s første ekskluderende supporterklubb! Nå venter vi bare på at FFK supportere som liker kryddersild skal se dagens lys. Forslag til slagord : "Ingen løk uten sild"
Har ikke eksludert meg i hvertfall.
Man kan ikke se om man er kristen eller ei der.
At man må være kristen er vel ikke så rart vel? Når det er en kristen supporterklubb??? Hva er eksluderende med det? Det er jo et ekstratilbud utover det plankehaugen kan tilby kristen FFK-supportere. En av hovedtankene er at kristne kan få kontakt med hverandre på tvers av kirkesamfunn. Hvis ikke-kristen synes det er problematisk, så dem om det.
Når det gjelder å være kristen, er det ikke vi som definerer det. Dersom du anser deg selv som kristen, Haugen, er du hjertelig velkommen til å bli medlem. Du kommer ikke til å bli grillet i bibelkunnskap eller bli satt i en stol med sterkt lys i øynene, samtidig som du må ramse opp din trosbekjennelse.
Det er ikke opp til oss å avgjøre om andre er kristne, det er opp til hver enkelt.
En kompis av meg lurte på om han kunne bli medlem siden han hadde et "religiøst forhold til Liverpool". Selv om det er var et rasende festlig spørsmål, var svaret nei.
Håper dette var klargjørende... (?)
HOLYGANS
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
HOLYGANS
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Men om man føler at det er eksluderende, kan jeg vel bare si at det å være fotballsupporter er ikke noe for sarte sjeler.
Slik er livet noen ganger!!
Vi har ikke tenkt å gå
Plankehaugen i næringen, men være et suplement til andre supporterklubber rundt FFK.
Om Holygans er liv laga, vil vel tiden vise. Markedet bestemmer om etterspørselen er stor nok.
HOLYGANS
HOLYGANS
Det er i allefall noen som har meldt seg inn og det er en god start RC2, men jeg tror vi skal bli flere.
Det er vel ingen tivl om at vi skal være med å heve trøkket på tribunen i sangen....
Det hadde vært kult med en supporterklubb for de som er glad i sild også...... melder meg kanskje inn der også.
Skal DeKøk starte den tro?
Eller i FFKs Sarpsborghaterklubb!!!
Er medlem i den fra før av, jeg ble meldt inn den dagen jeg ble født!!
Takk pappa og mamma!
HOLYGANS
Opprinnelig postet av Jonek
Takk pappa og mamma!
Har du ikke lært at du ikke skal hate ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Takk pappa og mamma!
Har du ikke lært at du ikke skal hate ??
Der er du inne på noe Rune.......
Det er ikke lett å vri seg unna denne knipen du har satt meg i nå.
HOLYGANS
Du vet Jonek, sild med en schnaps eller en lille til, det er livsnytelse. Men du skal få stå i vår medvind og få med deg dunsten.
Svar: Jeg foretrekker å stå i dunsten fra din munn etter at du har spist sild, enn før du har gjort det. Hvis jeg skal velge mellom to onder!
HOLYGANS
Det er fint gang på gang å få bekreftet hvor dypt religiøsiteten sitter. Religion er kun noe dere smykker dere med, det er stor avstand mellom liv og lære.
Svar på tiltale kaller jeg det jeg skrev!!!!
Du må jo kunne tåle litt, men det gjorde du visst ikke.
Det skal jeg skrive bak øret ,og jeg skal prøve å ta hensyn til du ikke tåler så mye, DeKök.
Da er det vel bare å takke for seg i denne tråden, med tanke på å skrive noen svar på dine innlegg.
HOLYGANS
Det er fint gang på gang å få bekreftet hvor dypt religiøsiteten sitter. Religion er kun noe dere smykker dere med, det er stor avstand mellom liv og lære.
Nå er du i gang igjen, DeKjøk!
Helt utrolig at du ikke kan konsentrere deg om din egen "religion", DeKjøk?
Hvorfor kan du ikke respektere at andre mennesker har et annet livssyn og derfor ønsker å prioritere sitt liv annerledes enn deg Dekjøk?
NB! Jeg er ikke medlem av denne kristne supporterklubben og har heller ikke planer om å bli det.
Jeg klarer meg lenge med Plankehaugen, som jeg mener opererer godt innenfor de grensene som jeg setter for min livsstil, men jeg har full respekt for dem som ønsker å være medlem av den nye kristne supporterklubben, og ønsker dem lykke til.
FFK på toppen i 2006
Hvorfor diskutere dette her? Meningsløst..
Gutta har starta en kristen FFK-supporterklubb, og ære være dem for det hvis etterspørselen finnes.. Hvorfor skal vi "teste" om de virkelig er kristne Dekjök ved å prøve å sette dem fast?
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Jeg setter helt klart pris på Dekjök og hans meninger jeg og, men dette blir for dumt! Er da bare hyggelig hvis disse gutta har startet en supporterklubb for kristne FFK-tilhengere!
Hvorfor svarer du da? Kan velge å bare lese du og...
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av stenhard
Stå på DeKjök. Skjønner ikke hvorfor du snæbb 1 skal blande deg. Holygans velger selv om de vil svare, og det vil de jo. Da er det vel opp til de innvolverte. Vi andre kan velge å ikke lese. Jeg for min del synes DeKjök er rå når han setter i gang. eg setter stor pris på hans ordkløveri.
Blande meg, hva er det for noe piss å komme med.
Har ikke jeg like mye rett til å blande meg inn i en diskusjon her som deg, DeKjøk og alle andre.
FFK på toppen i 2006
Skal dere ha egne sanger eller synge sammen med PH fra en annen vinkel eller hva er planen?
Vi skal ikke ha egne sanger, vi skal stå sammen med PH som alle de andre. Litt av hensikten med å starte kristen supporterklubb, er av sosial karakter. Vi vil prøve å knytte kontakt med andre kristne på tvers av kirkesamfunn. Utover det har vi ingen planer om å skille oss så veldig ut fra dere.
Forøvrig veldig hyggelig at flere her på forumet synes det er kult at vi kristne har startet egen supporterklubb. Vi ses på stadion f.k. mandag... håper indelig at vær og føre tillater det!
HOLYGANS
Snæbbus, igang og igang, jeg tenkte egentlig litt humor i dette med å "lage" andre alternative ffksupporter klubber.
Jonek, tåler mye jeg, men forventer mye, mye mer av kristne. Synes det blir feil når du argumenterer for kristendom og at du har møtt jesus osv. når du samtidig sier det du gjør her om meg og sarpinger. En del av det å være kristen er vel å følge boka og jesu ord selv om du kanskje mener dette som humor.
RC2, fornøyd med svaret.
Danieltr, dette var ikke noe forsøk fra meg på å sette dem fast, det kom av seg selv. Ellers så bare påpekte jeg motsetingen i det som står på hjemmesidene deres om hvem som kan bli medlem. Greit, ferdig for min del.
Du vet Jonek, sild med en schnaps eller en lille til, det er livsnytelse. Men du skal få stå i vår medvind og få med deg dunsten.
Svar: Jeg foretrekker å stå i dunsten fra din munn etter at du har spist sild, enn før du har gjort det. Hvis jeg skal velge mellom to onder!
Du slengte ut en kommentar til meg om sild og schnaps.
Det er dette jeg svarte, og om du ikke tåler mer enn dette er det bare til å ta til etteretning.
ULTRAS HOLYGANS
HOLYGANS
HOLYGANS
HOLYGANS
Holygans siden kommer seg godt RC2.
Det er en god start!
Skal se om det kommer mer snadder der etterhvert.
HOLYGANS
Det er en god start!Skal se om det kommer mer snadder der etterhvert.
Men er dere kun internett-ultras?
På tribunen bestemmer vi!!
Også fint at dere har _eksakt_ samme overskrift som oss :)
Ellers ser nettsiden fin ut, bedre enn sist jeg så.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Hvor mye har dere betalt Scanpix for å bruke det bildet av Ramberg/Strømstad?
Også fint at dere har _eksakt_ samme overskrift som oss :)
Ellers ser nettsiden fin ut, bedre enn sist jeg så.
Jeg regner med at man fritt kan bruke bilder man finner på nettet?
Når det gjelder overskriften, var det helt tilfeldig. Det er først nå jeg oppdaget at dere hadde samme overskrift som jeg valgte...og det er mange timer siden jeg skrev mitt lille referat. :)
Hyggelig at du synes siden ser fin ut. Har nemlig ikke mye webpubliseringserfaring... men lærer så lenge jeg lever.
HOLYGANS
Opprinnelig postet av bønna
Hva mener du? Hvis du lurer på om vi er på kamper, er svaret ja. Flere av oss er medlemmer av PH.
HOLYGANS
Opprinnelig postet av RC2
Jeg regner med at man fritt kan bruke bilder man finner på nettet?
He he he, det var en noe naiv holdning? Dere har jo ikke engang skrevet hvem som har tatt bildet. Går du inn på Scanpix og klikker på priser tror jeg du får deg en aldri så liten vekkelse
Kan jo ta med dette jeg fant på sidene deres også:
- Kildeangivelse med byråets og fotografens navn skal angis ved bruk av bildene. Ved utelatelse av dette, kan Scanpix belaste et gebyr på 100 % av kjøpesummen.
- Enhver kunde og bruker av Scanpix` bilder er selv ansvarlig for bruk og avklaring av rettigheter. Det gjøres spesielt oppmerksom på avbildedes rettigheter ved bruk av fotografi i kommersiell sammenheng, jfr. Åndsverksloven § 45. Bilder fra Scanpix Creative er klarert for kommersiell bruk hvis ikke spesielle restriksjoner er oppgitt.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
HOLYGANS
Opprinnelig postet av bønna
Næ, jæ trukke de!
HOLYGANS
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914