Roskilde 2006!
Noen som skal på Roskilde i år?
Gleder meg som en lite unge! Skal prøve å få med meg det meste, men Guns N` Roses, TOOL, Coheed and Cambria, Deftones, Placebo og Opeth topper "Må se!" listen min
Her er de bandene som er klare for årets festival!
Gleder meg som en lite unge! Skal prøve å få med meg det meste, men Guns N` Roses, TOOL, Coheed and Cambria, Deftones, Placebo og Opeth topper "Må se!" listen min
Her er de bandene som er klare for årets festival!
---------------------------
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Jeg skal på Quart jeg! Skal se favorittene mine, Opeth!
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Jeg skal på Quart jeg! Skal se favorittene mine, Opeth!
Opeth er nydelig! Hørte at Children of Bodom skal til Quart også, da er det bare å krysse fingrene for at de tar seg en tur til Roskilde
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Ahh! Endelig hjemme! I år var det så sinnsykt bra!! Mye bra band, både gamle kjente, og nye fremadstormende. Etter å ha gått å pusta inn urinstøv i ca 9 dager så er det fantastisk å komme hjem til en seng og ikke til et klamt telt
Tool og Roger Waters var de som leverte varene til de grader av headlinerne mens Bob Dylan(elendig fra A til Å9 og G n` R(ble litt lenge mellom hver låt, men Nightrain og Paradise City tok av!) skuffet.
Tool og Roger Waters var de som leverte varene til de grader av headlinerne mens Bob Dylan(elendig fra A til Å9 og G n` R(ble litt lenge mellom hver låt, men Nightrain og Paradise City tok av!) skuffet.
På tribunen bestemmer vi!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914