Nye stadion?
Noen som vet helt sikkert hvor nye stadion skal ligge?
Den skal ligge der nåværende stadion ligger.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Med mindre de tar total helomvending, så skal den nok ligge der den ligger i dag.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Det er bestemt likeom?
Hørte på Radio Fredrikstad at en fyr (Svein Bendik eller noe) sa at den skal ligge på FMV..
Hørte på Radio Fredrikstad at en fyr (Svein Bendik eller noe) sa at den skal ligge på FMV..
Det var vel snarere en ønsketenkning fra han (og mange andre). Han har ingen innflytelse på det området, er nok bare hans mening som politiker nå før valget for å fange noen stemmer fra FFK-patrioter med samme mening.
Ok. Takk for infoen. Har veddet om at den blir liggende der den ligger skjønner du ;)
Den blir nok ikke bygd tenker jeg. Kan aldri tenke meg at politikerne klarer å bli enige.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Har ikke noe å si om politikerne ikke klarer å bli enige så lenge stadion skal være finansiert utenom kommunen da.. Det er i hvertfall det jeg har hørt..
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
patriot44: Det er ikke bare å sette i gang å begynne å bygge slike store anlegg uten videre... Selvsagt må det gjennom en politisk prosess hvor mye skal godkjennes. Vinnerutkastet bryter jo ganske kraftig med regulering av høyde blant annet i området.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914