Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK nummer to etter ferien

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 sep 03, 19:40
Etter vi hadde møtt Bærum på vårsesongen hadde FFK 15 poeng.
Hitill har vi tatt 14 poeng, det betyr at vi ligger ett poeng bak plasseringen i våres som var kvalik.
Men i forhold til de andre langene så langt i høstsesongen ligger vi på 2. plass.Les mer her

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 10 sep 03, 22:15
Bekymrer meg litt at Godset gjør det så bra... Missforstå meg rett, unner dem alt vell, spesielt etter den begredelige starten på sesongen, men de kan sammen med Moss velte hele drømmen til FFK... Håper Godset knuser de andre, men at FFK i oktober har klart å heve seg opp til godt gammelt nivå og reiser hjem fra Drammen med 3 viktige poeng...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 10 sep 03, 22:51
Tror faktisk godset blir den tøffeste bortekampen vår, men jeg tror samtidig at vi har mulighet til å dra fra Marienlyst med minst ett poeng, håper jo selvfølgelig på 3... Uansett tror jeg vi kommer til å spille 2 divisjoner over Moss til neste år, med andre ord, jeg ser lyst på FFKs høstinnspurt :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914