Joachim Walltin
ja :D
---------------------------
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
nei, vi trenger ikke flere defensive ankere på midtbanen nå
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Enig med ajg her. Vi har Helland og Risholt (som er en spiller for fremtiden), samt vi har Watson.
Jeg føler at FFK trenger noen som kan komme rundt på kantene, altså noen hurtige vinger. Gode innlegg fra dørlinja til Dadason/Ringberg må være målfarlig.
:ffk:
Jeg føler at FFK trenger noen som kan komme rundt på kantene, altså noen hurtige vinger. Gode innlegg fra dørlinja til Dadason/Ringberg må være målfarlig.
:ffk:
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Det er flere som har sagt det i hele ÅR !!
I fjor spillte vi med en frisk Stian og Watson som kant.
Vi misbruker Stjerna ved å la han være på venstre. Jeg synes Stjerna har vært SVÆRT lojal i hele år, som ikke har vist noe negativt om uttaket av seg selv, utenom at han flere ganger har sagt at han trives best md mye ball.!! Og det vil han få sentralt. Da Watson ble flyttet fram i dag ble det mye mer bredde over spillet !!!
Det er flere som har sagt det i hele ÅR !!
I fjor spillte vi med en frisk Stian og Watson som kant.
Vi misbruker Stjerna ved å la han være på venstre. Jeg synes Stjerna har vært SVÆRT lojal i hele år, som ikke har vist noe negativt om uttaket av seg selv, utenom at han flere ganger har sagt at han trives best md mye ball.!! Og det vil han få sentralt. Da Watson ble flyttet fram i dag ble det mye mer bredde over spillet !!!
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
... og jeg er en av de som har sagt det hele tida.
1) En spiss
2) En høyre kant som kan utfordre
3) venstreback
3) indreløper med offensive egenskaper.
Men stjerna sa tidligere at han ville spille på venstre, og det er der han spilte i Landskrona. Etter at han prøvde seg i midten har han faktisk gått over til å si at det er der han trives best. I midten får han mye ball, og det er da han trives best. Lurer på hvordan de spilte i Landskrona siden han fikk mye baller å jobbe med på kanten.
Uansett så vi er bra enige på dette punktet. :)
1) En spiss
2) En høyre kant som kan utfordre
3) venstreback
3) indreløper med offensive egenskaper.
Men stjerna sa tidligere at han ville spille på venstre, og det er der han spilte i Landskrona. Etter at han prøvde seg i midten har han faktisk gått over til å si at det er der han trives best. I midten får han mye ball, og det er da han trives best. Lurer på hvordan de spilte i Landskrona siden han fikk mye baller å jobbe med på kanten.
Uansett så vi er bra enige på dette punktet. :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
De spillte vel på kantene da, slik som vi spillte på Stian i fjor.....
Men det er jo sjelden Stjerna går rundt høyre backen. Eller aldri !!!!
Men vi kan ikke spille 442 med 2 flanker som begge går inn mot midten.!!
Det blir forutsigbart at FFK som i dag vil spille høye baller mot spissene og at noen burde gått på løp, noe bare Bjørnar gjør.
Ellers savner jeg frisparkvarianter. To ved ballen og en som hopper over....
Simen Brenne !!!!!!
Men det er jo sjelden Stjerna går rundt høyre backen. Eller aldri !!!!
Men vi kan ikke spille 442 med 2 flanker som begge går inn mot midten.!!
Det blir forutsigbart at FFK som i dag vil spille høye baller mot spissene og at noen burde gått på løp, noe bare Bjørnar gjør.
Ellers savner jeg frisparkvarianter. To ved ballen og en som hopper over....
Simen Brenne !!!!!!
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914