Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan noen svaret på spørsmålet mitt?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 22 apr 06, 11:49
Lurer på en sang, den begynner sånnn, md en dame med litt mørk stemme: I dont wanna be your love eller noe i den duren.... også etter at hun har sunget den ett par ganger, begynner en gubbe å synge etterpå.... jeg vet ikke teksten, men den sangen er så fin,og det irriterer meg at jeg ikke finner den

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 22 apr 06, 12:49
Opprinnelig postet av SirLion
Lurer på en sang, den begynner sånnn, md en dame med litt mørk stemme: I dont wanna be your love eller noe i den duren.... også etter at hun har sunget den ett par ganger, begynner en gubbe å synge etterpå.... jeg vet ikke teksten, men den sangen er så fin,og det irriterer meg at jeg ikke finner den

Det er vel omtrent beskrivelse på alle r&b sanger sunget av damer de siste 15 åra...

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 22 apr 06, 12:54
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Det er vel omtrent beskrivelse på alle r&b sanger sunget av damer de siste 15 åra...

Jeg vet det =)
Men dama synger sånn i førsten, så synger en kæll sangen, også synger hu dama det refrenget under hele sangen, eller om det er en kæll som har en lys stemme.... Hmmmmm

"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 22 apr 06, 12:59
styr unna

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 22 apr 06, 13:01

Blir den spillt mye nå eller er det en eldre sang. Det er jo så vanvittig mye R&B ute nå. Hvis den blir spillt mye på radio nå for tiden så skal det ikke være så vanskelig å finne det ut.

Fredd

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 22 apr 06, 13:13
Den ble spilt for ett par dager siden på Radio Fredrikstad... Siden har jeg ikke hørt den... det som er så typisk er det at når du ikke er oppmerksom på det, så hører du ikke artistnavnet heller

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 22 apr 06, 14:20
Den ble spilt for ett par dager siden på Radio Fredrikstad... Siden har jeg ikke hørt den... det som er så typisk er det at når du ikke er oppmerksom på det, så hører du ikke artistnavnet heller

Spør i Radio Fredrikstad da, de har sikkert svaret.

FFK på toppen i 2006

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 apr 06, 00:58

Hvis du finner ut nøyaktig hva teksten er så kan jeg nok finne den for deg.

Fredd

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 24 apr 06, 13:05

Jeg tipper det er Simon Webbe jeg.. Enten "No Worries" eller "Lay your hands"..

Prøv å laste ned de SirLion.. Uansett fine låter forøvrig, selv om det ikke skulle være en av de du ønska..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 24 apr 06, 15:50
Endret: 24 apr 06, 15:50
Kan det være La Bouche - Be My Lover?

http://www.lyricsfreak.com/l/la-bouche/81211.html

Hun har ganske mørk stemme såvidt jeg husker.... la da da di da da da da

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 25 apr 06, 13:13

Hva skjer SirLion? Blitt noe klokere?

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 08 aug 06, 23:32
Endret: 08 aug 06, 23:34
Idag fant jeg sangen jeg spurte etter her.. Den gikk på Radio Fredrikstad idag morges, og da fikk jeg med meg navnet... Sangen jeg spurte etter for noen mnd siden heter No worries og er sunget av Simon Webbe faktisk... så da fikk jeg vite sangen jeg jakta etter da Så da hadde du rett du da danieltr

God bedring Dagfinn Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914