Tor Trondsen...
...er en meget smart herre... Ser ut til at noen av våre staute menn har begynt å bli litt for opprykkskåte... Nei nå er det på tide å fokusere på arbeidsoppgavene sine og begynne å spille fotball igjen...
Det viktigste er nå at FFK vet at de har gjort sitt beste... Ingen kan forvente seg opprykk allerede i år, men det er klart, klarer Guttanen det skal jeg juble høyt...
3 dårlige kamper, 7 poeng, er bra, men jeg ville så gjerne sett at de ikke spilte så fryktelig dårlig... Uansett, dette blir spennende...
:ffk::ffk::ffk:
Det viktigste er nå at FFK vet at de har gjort sitt beste... Ingen kan forvente seg opprykk allerede i år, men det er klart, klarer Guttanen det skal jeg juble høyt...
3 dårlige kamper, 7 poeng, er bra, men jeg ville så gjerne sett at de ikke spilte så fryktelig dårlig... Uansett, dette blir spennende...
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914