Husk meg
Brukernavn
Passord

Fiskesteder

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 apr 06, 08:16
Hei alle sammen, jeg har blit bitt av en bassill som heter fiskegalskap, jeg bare MÅ ut å fiske for tiden, men jeg har ett problem, jeg får ente fisk!! Hvor skal jeg fiske??? Noen som har noen "hemmelige" fiske plasser som de har lyst til å dele med meg?? 

Klokan f.eks, hvor dro du med deg Raio og Tor den gangen for å fiske??  PS, kommer det flere fiske historier med deg og FFK spillerne eller?? 





---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 26 apr 06, 08:28
Foten!!

Er ikke værre enn det... Masse ørret der forrige helg. Jeg fikk selvfølgelig ikke selv, men fyren ved siden av meg dro opp ett par. Eller så er det jo masse fine steder utover i Torsnes.

Er du hypp på å fiske gjedde funker innenlandsjøene her i Østfold bra. 

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 apr 06, 09:48
sPØRSMÅL HVA er du ute etter å fiske. i tillegg eå er det spørsmål hvor mye tid du har. Skal du ta helgen da er det greit med det stedet fra fiskehjørnet, skal du ut bare på ettermiddag da holder det med marrappanna for eksempel... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 apr 06, 20:35
Opprinnelig postet av Klokan
sPØRSMÅL HVA er du ute etter å fiske. i tillegg eå er det spørsmål hvor mye tid du har. Skal du ta helgen da er det greit med det stedet fra fiskehjørnet, skal du ut bare på ettermiddag da holder det med marrappanna for eksempel... 


tar det meste av fisk jeg, i saltvann vel og merke, selvfølgeli gøy å få sjøørett, men torsk, sei, hvitting... ja det meste i sjøen duger.. 

Bruker endel tid på fiske, og kan gjerne være ute en helg for å få maks utbytte av det (bruker båt på sommeren) men nå på denne tiden har jeg etyt ønske om å stå på land. 

Har prøvd meg på merrapanna ett par ganger i våres, men heller dårlig lykke der foreløbig...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 apr 06, 09:48
Det er jo ganske dårlig med fisk for tiden så det overrasker meg ikke at du ikke fikk noe... Nå er det kun ørreten på torsnes som biter ser det ut ...... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 27 apr 06, 18:48
Har du båt kan du dra til skjæra nordøst for kirkeøy. Ved Hvidsten og Sletta. Der er det vilt mye Ørret!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 apr 06, 00:40
Var på foten idag, og hadde ett napp!!!! men å få fisken trygt på land, nei det gikk ikke etter planen, sveivet ganske iherdig en liten stund, så anntydning til ett levende vesen rett under overflata, også.....borte! makan til slem fisk!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340