Formen er fallende (?)
Jeg er sikker på at Eggen kommer til å prøve Søder sentralt sammen med risholt neste gang, helland som stopper og pettersen som venstre back. Watson eller stian tar venstre kant, mens bjørnar og petersen petersen får sloss om høyre kant.
I tillegg er det kanskje på plass med litt Rino i mål?
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Bjørnar var virkelig et friskt pust når han kom inn for Roger, synes også Watson gjorde mye bra i dag.
Eggen MÅ finne en vri til neste kamp, i dag var det mye rævvvvvafotball...Men poeng er poeng...
Ikke for å være negativ, men jeg er bekymret over at FFK ikke har spilt inn noe som ser ut som en klar 1.elver. Det har vært for mye rokkeringer og omplasseringer i år.
Håer laget nå snur trenden spillemessig og viser seg som et topplag framover. Og det har jeg trua på, tror vi kommer sterkt mot de beste laga framover..
Czwartek - Trondsen - Pettersen - Hagen/Johnsen
Helland - Risholt/Johannessen - Stjerna - Watson
Ringberg - Dadason
Det hadde vært min startoppstilling før dagens/neste kamp.
Forsvaret synes jeg nesten er selvsagt, men kanskje ville jeg satt inn Johnsen for Hagen (hvis han er klar mot mandal).
På midtbanen ville jeg hatt Helland (stabilisator) som passet på en offensiv Czwartek (holder igjen), mens Watson passer på Hagen.
Risholt for defensiv styrke og Stjerna for kreativitet, men hvis Risholt er i dårlig form ville jeg valgt gjennombruddshissigheten til Bjørnar.
På topp har vi vel ingen andre enn Dadason og Ringberg, selv om de blir veldig like.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
søder i midten
risholt midten
petersen må ut
spissene blir litt like, welton må bli frisk
men hvorfor skal vi bytte keeper nå??????. synes ikke steinar spilte dårlig i dag, noen utspill, men han har jo spilt drittbra før det.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Czwartek
Tor
Helland
Jørgen
Welton (watson)
Risholt
Bjørnar
Stjerna
Dadason
Ringberg
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Steinar
Pål,Tor,Jørgen, Vebjørn !!
Helland,Bjørnar, Stjerna Olof
Rikki, Marcus
Stjerna må sentralt !! Olof eller Stian eller Melo på venstre. Bjørnar på midten og Risholt på benken.
Tor og Jørgen sammen med bak. Tore spiller ikke bra for tiden.
Skal Rikki og Marcus få muligheter med innlegg fra kantene. Et stort pluss til innlegget til Hagen i dag. Var det Christian ?? eller Pål ?
Stjerna sentralt !
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Da får vi stryk.
Rart at nesten alle guttane har en dårlig dag på jobben i kamp etter kamp. :|
så kom bærum kampen. utrolig hvordan midtbanen bare forsvinner helt. er vi så avhengig av risholt i form?. også den kampen kunne lett vært tapt.
trenden fortsatte mot start. synes kampen i går var prikk lik den mot bærum, bare at rikki utnyttet vår eneste store sjanse i 2. omgang (heldigvis). midtbanen vår er helt borte til tider. både helland og petersen taper flere dueller enn de vinner og feilpasningene var mange... bjørnar jobber bra, men samhandlingen i denne lagdelen er fraværende for tiden. urovekkende!
3 dårlige kamper på rad. det positive er at vi fremdeles sanker poeng, men jeg er redd det ikke holder mot kommende motstandere.
nå venter nemlig langt tøffere motstand enn ørn, bærum og start!!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
"Etter hvilen bølget det begge veier. Hvem andre enn målsniken Markus Ringberg fikk sted og rom til å knalle inn en ny trepoenger til en av opprykkskandidatene!"
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914