Opeth?
EDIT: Greit, ræva lek med ord
---------------------------
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Opprinnelig postet av bønna
Jeg hører en del på Opeth, har alle albumene deres! Er dog ingen "die hard" fan, men gleder meg til å se de på Roskilde! Går mye i metal om dagen. Skaffet meg akkurat Satyricon - Now, Diabolical, konge! Eller skal jeg si K.I.N.G.
*DENGE HIP HOP ALBUMER I TRYNET PÅ BØNNA*
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Jeg hører en del på Opeth, har alle albumene deres! Er dog ingen "die hard" fan, men gleder meg til å se de på Roskilde! Går mye i metal om dagen. Skaffet meg akkurat Satyricon - Now, Diabolical, konge! Eller skal jeg si K.I.N.G.
*DENGE HIP HOP ALBUMER I TRYNET PÅ BØNNA*
Haha! Ace er igang!! Eneste du får slengt i trynet mitt er Dr. Andre Young med 2001. Resten av elendigheten kan du stappe et sted der sola ofte hos deg, men sjelden hos andre
Dr. Dre is the name, I`m ahead of my game
Still, puffing my leafs, still fuck with the beats
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Er det noen som liker det svenske bandet Opeth? Det virker som om det er bare meg i hele verden som liker dem.
Du er ikke alene, selv om jeg ikke er så veldig glad i de eldre sakene...
Er du like fanatiker som meg da? Det er konge!
Til A9$h: HIP-HOP SUGER!
Hip hop er både vel og bra. 2pac er kongen, ellers er det gammal back-in-the-days- Dirty Oppland som gjelder ass!
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
Opprinnelig postet av Martin_
Hip hop er både vel og bra. 2pac er kongen, ellers er det gammal back-in-the-days- Dirty Oppland som gjelder ass!
I min verden suger hiphop vilt..
like mye som MOLDE!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914