Er det stygt å le?...
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Han utnytta ffk, så han fortjener ikke noe bedre.
Det var stygt.
Gøran Karlsen
Vidar Henriksen: Her har du en halv dags arbeid spart: "Ga FFK nesestyver, fikk nesestyver selv". Det har gått en stor lokalavis journalist tapt i meg!!!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Opprinnelig postet av DeKjök
ASL har det nok vondt idag....
Har du vært på gladtur til Tallin igjen,DeKjök?
Gøran Karlsen
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
-exit body, exit mind-
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Holder med å si at Kongo-Lasse,Jan Banan og Slobodan drar på Busstur til Tallin til massedating av damer fra Tallin..Stor humor..spes.han som nekter for at han er med for å få dame,men tar av et etter par øl,setter flaska mellom bena og spør om du vil helsa på herr kuk.
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Nå drar vi til Mandal,og Gud vet,kanskje det blir en fläskfilet på Cinderella(det obligatoriske stoppested på vei til Sørlandet). Kan kun sammenlignes med Nebbenes i Norge.
Tråden er på ville veier,men who cares?
Gøran Karlsen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914