Halvveis til 40 =P
Blir 20 år idag, gitt. Så får vi håpe at dagen blir fullkommen med seier over LSK :D
---------------------------
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Ja la oss håpe at FFK inner idag
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Får vel lage en oppmerksomhetstråd, jeg og? :P
Blir 20 år idag, gitt. Så får vi håpe at dagen blir fullkommen med seier over LSK :D
Grattis, håper du får ønsket ditt oppfylt.
"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a
Får vel lage en oppmerksomhetstråd, jeg og? :Pdaæven er du så gammal.. nei nå er det på tide å søke penskjon Grattulerer da unge gutt
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Får vel lage en oppmerksomhetstråd, jeg og? :P
Gratulerer med dagen på etterskudd gutten!
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914