Jørgen Pettersen savner glede
Trondsen tar kanskje i litt for mye når han sier det er en enorm sensasjon at FFK har gjort det så bra, men han sier det som en bevisst motvekt mot all forventningen som råder i og rundt klubben. Senker vi forventningene så setter vi også i større grad pris på seiere - selv uten festfotball.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Men det forundrer meg egentlig ikke etter å ha sett de siste kampene.
Det er jo litt Norge over spillet ! Laget ligger langt bakpå, det blir mye lange baller fra forsvaret og fra Steinar opp til 2 på topp som får liten støtte, da det er langt mellom midtbane og angrep.
Når så vi guttane gjennombruddshissige sist ?? Det virker som dødballer er det som de satser på.
Jeg tror det er gjordt 2 feil valg i høst.
1. Lars Petter skulle ikke blitt lånt ut. Alle karakteriserer ham som en humørspreder og jeg tror Marcus savner en som kan og vil gå på løp. OK at han har misset mye i år, men Lars Petter hører hjemme i rødt og hvitt og etter at man skjønte at han var en rettvendt spiss var han jo super i fjor. Men det kan ikke bare være divisjonsforskjellen. Da vi banket Hønefoss i cupen og møtte RBK i feriekamp var LP god. Eggen mistet ikke bare en rimelig god 1.div spiss, men også en humørspreder.
2.Den andre feilen tror jeg dessverre bl.a Tore P skal ha noe av skylden for. Han velger ikke å spille for laget da han ikke føler seg i god form og har tunge ben ! Han må jo tenke på LAGET ! Den spillereren med mest erfaring trengs på et lag som nå begynner å preges av nerver ? Tore må tilbake på laget allerede mot Mandal. Selv en formsvak Tore er bedre for laget enn at han sitter på tribunen. Nå tenker Roger R. det samme også. Nå skal han vente helt til han er helt frisk før han spiller. !!
Han skal vente til Eggen tar ham ut og det bør han kanskje gjøre allerede til Mandal. Gleder han seg ikke til å komme "hjem" å banke naboklubben til sin tidligere klubb Start.!!
Det meste a høsten og sommeren har man sagt " en kamp av gangen!!" Det lå ikke dypere enn at alle nå har slutt tabellen klar og alle regner med direkte opprykk utenom Tor !!
Nå har vi vært nede i gjørma i 15 år og spilt mot Galterud og Grindvoll !! Nå er det en gyllen anledning til å få komme tilbake til eliten igjen. Men ta en kamp av gangen !!! Mandal rundspillte vi på Stadion i våres.Med forsterkningene vi har fått og nøkkelspillerne på plass bør vi spille dem ut. Mann for mann er Fredrikstad et bedre lag ! Da bør de også begynne å spille som et lag igjen. Få ballen gjennom mittbanen og gleden kommer ikke uten at det gjør vondt ! Det skal være vondt å være spiss og det skal være slitsomt å løpe som en midtbanespiller.
Vi supportere skal være med å hjelpe dere frem.
Det bekymrer meg at flere spillere sier at hvis FFK ikke leder etter et kvarter så begynner misnøyen på tribunen å spre seg. Mulig det ogsåer en av årsakene, for det er ikke mange "glade" supportere på tribunen. Vi sitter og biter negler og er FOR DÅRLIGE til å støtte laget nå når de trenger oss. !!!
7 kamper igjen, ta en ad gangen så setter vi pris og jubler for alle gode pasninger og alt godt spill !!
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Vi på tribunen sitter med alt for høye forventninger til hver kamp
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Tor Trondsen, Roger Helland, Håkan Söderstjerna, Tore Pedersen, Rikki, Markus Ringberg, Roger Risholt, Welton Melo
Er det disse som sliter
Jørgen Pettersen Stian Johnsen, Olof Watson, Bjørnar Johannessen, Michael Røn, Magnus Riis, Steinar Sørlie
Vi må glede oss sammen med spillerne.
Vi må vise glede og være støttende fra tribunen.
Vi må akseptere feil og mistak av spillerne.
I går synes jeg at folk på tribunen var flinke. Selv om spillet ikke var det beste så heiet folk på laget. Slik må vi fortsette med.
At avisene nå begynner å skrive om opprykk og at alle journalistene forventer både det ene og det andre av laget får være FB´s problem.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av supporter
Er det disse som sliter
Jørgen Pettersen Stian Johnsen, Olof Watson, Bjørnar Johannessen, Michael Røn, Magnus Riis, Steinar Sørlie
Trur ikke det er nervene det står på, Jørgen kom jo inn som et friskt pust som midtstopper, trur ikke han har spilt så bra visst han hadde vært nærvøs, bjørnar har jo spilt 1, div før, steinar har jo spilt seg opp kraftig fra serieåpningen og vært en av vår beste spillere denne sesongen så det er nok ikke nervene , trur jeg
resten ha jo ikke spilt så mye så..........
Dette skriver VG
Har fått tilbake gleden
- Slik vi spilte i dag, holder vi ikke eliteserie-standard. Jeg har sett litt for lite av 1. divisjon til at jeg skal uttale meg skråsikkert, men dette laget har helt klart et stort potensial. Og akkurat nå gleder jeg meg veldig til fortsettelsen. Gleder meg til hver trening. Jeg er blitt tatt imot på en fantastisk måte i klubben og jeg føler fotballglede i hele meg, sier Dadason.
Islendingen, som tidligere blant annet har spilt eliteseriefotball for både Viking og Lillestrøm, kan fort bli en joker i FFKs opprykkskamp.
Skal selv innrømme at jeg ble lettere sjokkert og ikke så rent lite gretten 2 minutter inn i kampen på søndag, men det er lov, etter 15 minutter var det nemlig glemt. Jeg løper da ikke bort til første og beste FFK-spiller og spør hva som gikk gaøt og hvorfor rett etter kampen?!? Gutta vet selv når de har "driti" seg ut, de trenger ikke meg for å gni det inn...
Personlig tror jeg at noen av grunnen til de "svake" resultatene ligger i spillervalg og formasjonsvalg. KTE har mer enn en gang vist at han er en meget dyktig trener og motivator, men noen ganger tror jeg faktisk at det skorter litt på det pedagogiske, men hva gjør vel det så lenge han gang på gang drar et ess opp av ermet? Har forøvrig nevnt det tidligere, vil se mer av den "opprinnelige" midtbanefirern, vil se Bjørnar-RR-RH-Stjerna oftere. Håper på å se følgende 11`er mot MK:
Sørlie. Pål-Tor-Jørgen-Stian.RH-Bjørnar-Stjerna-Watson.Rikki-Målberg
Denne oppstillinga tror jeg kommer til å spille ball i hatt med MK...
Nei, tilbake til poenget; Håper at spillerne og vi supportere klarer å ta fokuset vekk fra tabellposisjonen, den er ikke så viktig, det viktige er at vi skal kunne gå på kamp og se morsom fotball og glede på banen, og for at dette skal kunne skje, så må vi bare slappe av og la Gutta gjøre jobben, og dersom alt går som vi kan få lov til å håpe på, så sees vi til kamp mot RBK på stadion 16.mai 2004 :ffk:
:ffk::ffk::ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg er stolt av guttane som har klart å gjøre det de har gjort.
En stor takk skal dere ha.
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
men litt rart er det. Dette skriver i hvertfall Jørgen
Les her
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914