Husk meg
Brukernavn
Passord

Muskler?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 01 mai 06, 20:55
Endret: 01 mai 06, 20:57
Dette er kanskje litt sent, i forhold til at sommeren nærmer seg...

Men jeg har som planer å få meg "6- pack" innen sommeren og noen brystmuskler + noen muskler på arma så klart... http://www.bigmusclesbuilding.com/image-files/building-muscle-men-2s.jpg Denne karen kan kanskje være et eksempel...

Er det noen som vet hvordan jeg skal gjøre? Holder det med 30 - 60 sit-ups og 30- 60 push- ups hver dag? Noen steder sier man at det bare skal taes 30 sit- uås hver helg?
Er det noen som kan gi meg en slags oppskrift?

---------------------------

"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 mai 06, 21:29
Opprinnelig postet av FFKgutten

Men jeg har som planer å få meg "6- pack" innen sommeren og noen brystmuskler + noen muskler på arma så klart... http://www.bigmusclesbuilding.com/image-files/building-muscle-men-2s.jpg Denne karen kan kanskje være et eksempel...

Er det noen som vet hvordan jeg skal gjøre? Holder det med 30 - 60 sit-ups og 30- 60 push- ups hver dag? Noen steder sier man at det bare skal taes 30 sit- uås hver helg?

Er det mulig

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 01 mai 06, 21:54

Med mindre du ser ut som en litt lubben versjon av den fyren der, kan du bare glemme det.

1. For å få en sixpack er det én ting som gjelder: Bli kvitt fett. For å kunne se ut som det der må du kvitte deg med det meste du har av fett. Da har du to valg, enten må du enten løpe/sykle fort en time hver dag og være sinnsykt påpasselig på hva du spiser, eller så må du sulte deg. Begge dela drit kjedelig.

2. 30-60 push-ups hver dag gir deg minimalt med muskler. Du må lesse på med kilo og sikkert trene 4-5 ganger i uka, og ikke bare kæssa og arma. Det tar tid å klare å trene så hard.

3. Han karen der har sikkert 10 kg mer muskler enn en tilsvarende høy utrent fyr. Det tar det fort 3-4 år bygge opp uten bol.

4. Å miste fett samtidig som du øker i muskelmasse er utrolig vanskelig, så, som sagt,  med mindre du har de musklene der under et lite lag fett, så er det bare å glemme det.

Mitt forslag er at du glemmer tanken på å få til det der denne sommeren og fokusere på én av tinga, mindre fett og sixpack eller mer muskler. Hvis du har lite muskler fra før, så blir det bare krigsfange-look av å trene bort fettet. 

Finn deg et helsestudio eller en styrkekrevende idrett (kampsport, turn), gi jernet og spis sunt og mye, så blir kanskje sommeren 2007 litt mer hva du hadde håpet på :) 

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 01 mai 06, 22:11
He..he...

Jeg har ikke akkurat planer om å bli IDENTISK med han fyren på bildet, det var egentlig bare for å vise dere hvilke muskler jeg lissom "planlegger" å trene. Folk kan få et et fjær til ti høns (tror ordtaket var sånt) av omtrent det enkleste i hele verden.

Jeg tenkte litt mer på å kanskje få litt muskler som ungdommene på deiligst.no, altså ikke som en modell. Og dessuten har jeg trent en del før, og har vel de musklene under et (eller to) lag med fett (om jeg drar opp huden kan jeg se sixpacken se...). Så det som lissom var meninga var egentlig å få bort en del av fettet + at jeg kanskje "bygger på" litt av musklene...

"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 01 mai 06, 23:15
Muskler er for pingler.. 

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 01 mai 06, 23:40
største muskelen min sitter mellom beina

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 01 mai 06, 23:41
Opprinnelig postet av Husgutt
største muskelen min sitter mellom beina

Rumpehullet?

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06

Lagt til: 18 mai 06, 17:52
Opprinnelig postet av FFKgutten

Haha.. Er du morsom? Det er _UMULIG_, så sant(som flere har nevnt) du ikke har de musklene under et lag med fett.. Noe som kan hjelpe deg i gang: Om du vil bli større tar du ikke 40 push ups, du tar 3*15 push ups. Samme gjelder sit-ups, ikke ta 30-40 ganger i strekk, ta heller mange reps... Kan anbefale www.treningsforum.no.. Til andre, Takk for et flott forum! Ser frem til å tilbringe mye tid her^^

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 19 mai 06, 11:49
Han på bildet har jo bryster, kjøp deg en sixpack pils og sett deg i sola istedet. Livet er for kort til å skusles bort i treningsstudio ol.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914