Canal digtial
Opprinnelig postet av A9$h
Merkelig, har 6 mbits linje her, og fikk beskjed om at siden tv2 ikke har noen avtale med nett leverandøren min at kampen ikke kan bli vist i mer en 630
ca samme problem som ffk 1903, kvaliteten ble såder..Men fikk jo sett kampen da
630 var det vel kanskje ja... Verken IPSen på jobben eller her hjemme var "riktig" leverandør i henhold til TV2. Kunne de bare økt den til 890 slik det er på nrk, så hadde jo bildet blitt suverent til sammenligning, men i følge TV2 lå feilen hos IPSene og ikke hos dem. Var visst noe greier ISPen måtte gjøre for å motta høyere kvalitet, finner jo det litt merkelig når det går fint med NRKs nett-tv, men ikke hos TV2.
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
ja synes det var kjedelig å sitte hjemme så jeg tok en kammerat til Sir Winston. Koselig det, par,3 ,4 pils og kamp ... og bra liv på Sir Winston da...
Også var det jo så fint vær i går kveld... Pleier jo ikke akkurat legge noen demper på stemninga det Zoran...
Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...
God bedring Enerly
Nå som det har startet synes jeg at produsentene som sitter ved bildemixen gjør en elendig jobb, men det aller verste er kommentatorene. De aller fleste som kommenterer Tippeligakampene på Canal Digital er ikke særlig flinke. Ikke at jeg hadde gjort en bedre jobb, men så er jeg kun en pesimistisk og forbanna student
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914