Husk meg
Brukernavn
Passord

Canal digtial

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 mai 06, 21:59
Ja jeg skal bruke ord som amatørerer ass... nå har dem faen meg slutta med runde billetter nå.. prøver å få en begrunnelse, men nei da...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 02 mai 06, 23:12
herregud!!!Hvorfor i helvete har dem gjort det?

PÅL

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 02 mai 06, 23:20
Opprinnelig postet av keiko99
Ja jeg skal bruke ord som amatørerer ass... nå har dem faen meg slutta med runde billetter nå.. prøver å få en begrunnelse, men nei da...

Ja jeg ble også mektig irriteret i dag. Nå kan man kun kjøpe sesongbilletter til kr 800. Jeg har ikke mulighet til å bli med til Kristiansand og vil ikke betale så mye penger for de par FFK kampene som jeg regner med å stå over i år.

FFK på toppen i 2006

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 mai 06, 23:25
Det er fortsatt mulig å bestille enkeltkamper på web-tv hvert fall. 50 kroner pr. kamp. Hvis du har god linje så blir kvaliteten meget god. Jeg var hvert fall storfornøyd da jeg testet det ut til bortekampen mot Ham-Kam. Det var stabilt og klare bilder (1300 kbps) og fungerte veldig bra i full screen på min 17". Er jo også mulig å koble opp mot TV/lerret med bra resultat om du har mulighet til det.

Men det er svakt av Canal Digital å kutte ut et tilbud de har reklamert for sånn plutselig.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 02 mai 06, 23:26
ble ganske irritert selv når jeg så dette..IDIOTISK!!

Da blir det vel sikkert å bruke sida til tv2 da,hadde vært utrolig mye diggere å sett den på tv

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 02 mai 06, 23:29
Hehe, er jo ganske så typisk detta. Sikkert rimelig godt gjennomtenkt av gutta i tv2 det.

Så kampen mot lsk på web-tv. Funka overaskende bra!!!

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 02 mai 06, 23:32
Opprinnelig postet av Costanza
Det er fortsatt mulig å bestille enkeltkamper på web-tv hvert fall. 50 kroner pr. kamp. Hvis du har god linje så blir kvaliteten meget god. Jeg var hvert fall storfornøyd da jeg testet det ut til bortekampen mot Ham-Kam. Det var stabilt og klare bilder (1300 kbps) og fungerte veldig bra i full screen på min 17". Er jo også mulig å koble opp mot TV/lerret med bra resultat om du har mulighet til det.

Men det er svakt av Canal Digital å kutte ut et tilbud de har reklamert for sånn plutselig.

Jeg hadde jo gledet meg til å se kampen på min nye 42` flatskjerm, og da blir det stusselig å gå ned på 17`, så jeg får vel finne et sted på byen hvor de har storskjerm, tror jeg.

FFK på toppen i 2006

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 02 mai 06, 23:46
går jo fint an å koble til tv da..

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 03 mai 06, 00:32
Enda godt det finnes en del fine vannhull i denna byen å se kampoen på!!

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 03 mai 06, 09:44
merkelig av canal digital og tv2.. hvem skal en klage til.. faen jeg er så piss off ass

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 03 mai 06, 10:06
Opprinnelig postet av keiko99
merkelig av canal digital og tv2.. hvem skal en klage til.. faen jeg er så piss off ass

Ring kåre

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 03 mai 06, 10:08
Endret: 03 mai 06, 10:11
Dette er jo enkelt : Boikott betaltv! Ikke snakk om at jeg skal ha det hjem! Da er det bedre å rigge seg til ute i hagen med radio og et par kolde.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 03 mai 06, 10:41
Nå har jeg ringt... jeg var ikke litt sint.. jeg var veldig sint.. jeg brukte harde ord så for vi bare se hvor langt dette bærer..  Ringte sikkert 112 dem da jeg ringte   Så kansje jeg for en fin ferie på costadel sol

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 03 mai 06, 11:58
Ringte ditt nå og de mente det var tv2 Zebra som hadde kuttet ut dette pga av at det hadde vært dårlig respons til nå?
Og da er man i gang med å legge skylda på hverandre igjen, ringer man tv2 så får man vel beskjed om at det var canal digital sin skyld

Jeg driter i hvemes skyld det var,bare fiks det

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 03 mai 06, 12:27
jeg har nå ringt inn å sagt op mitt abonement hos canal digital, fortalte døm at det måtte de bare regne med når de oppførte seg sånn mot kundene sine! makan til idioti! han jeg snakka med beklaget veldi, og "skulle gi beskjed videre til de som bestemte det" det gjør han nok sikkert ikke, men, uansett, canal digital er HISTORIE!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 03 mai 06, 14:52
Endret: 03 mai 06, 15:25

Dette har de helt enkelt ikke lov til!!!
De har jo lurt forbrukerne, meg inkludert, til å kjøpe enkeltbilletter

EDIT: Ringte og sa klart i fra om at jeg allerede hadde brukt 200 kr på enkeltbilletter.
De synes også dette var frustrerende og kreditterte meg straks 200 kr.

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 04 mai 06, 10:59
jeg sier kun en ting... Dreambox er tingen ..... he he he 

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 04 mai 06, 13:08
Opprinnelig postet av Costanza

Hmmm, er det ikke slik at du da må ha en nettleverandør som har avtale med TV2? Eller ble det kjøpt rett fra Canal Digital eller noe? For kjøper jeg kampbillettt på TV2/FXT så får jeg beskjed om at jeg ikke får sett kampen i mer enn 384 kb/s eller noe, fordi min nettleverandør ikke har egen avtale med TV2 som gjør at det kan sendes i raskere hastighet. Det var vel derfor jeg ikke kjøpte sesongbillett på FXT også, sendte de en mail, og fikk da beskjed om at de kun solgte dette til Telenor sine kunder... Merkelig.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 mai 06, 13:12
Stemmer det, må ha en ISP med avtale for at det skal være brukbart, det har heldigvis Nextgentel.

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 04 mai 06, 13:15
Merkelig, har 6 mbits linje her, og fikk beskjed om at siden tv2 ikke har noen avtale med nett leverandøren min at kampen ikke kan bli vist i mer en 630

ca samme problem som ffk 1903, kvaliteten ble såder..Men fikk jo sett kampen da

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 04 mai 06, 14:05
Endret: 04 mai 06, 14:05
Opprinnelig postet av A9$h
Merkelig, har 6 mbits linje her, og fikk beskjed om at siden tv2 ikke har noen avtale med nett leverandøren min at kampen ikke kan bli vist i mer en 630

ca samme problem som ffk 1903, kvaliteten ble såder..Men fikk jo sett kampen da

630 var det vel kanskje ja... Verken IPSen på jobben eller her hjemme var "riktig" leverandør i henhold til TV2. Kunne de bare økt den til 890 slik det er på nrk, så hadde jo bildet blitt suverent til sammenligning, men i følge TV2 lå feilen hos IPSene og ikke hos dem. Var visst noe greier ISPen måtte gjøre for å motta høyere kvalitet, finner jo det litt merkelig når det går fint med NRKs nett-tv, men ikke hos TV2.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 04 mai 06, 14:14
ja synes det var kjedelig å sitte hjemme så jeg tok en kammerat til Sir Winston. Koselig det, par,3 ,4 pils og kamp ... og bra liv på Sir Winston da...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 04 mai 06, 14:40

Opprinnelig postet av Klokan
ja synes det var kjedelig å sitte hjemme så jeg tok en kammerat til Sir Winston. Koselig det, par,3 ,4 pils og kamp ... og bra liv på Sir Winston da...

Også var det jo så fint vær i går kveld... Pleier jo ikke akkurat legge noen demper på stemninga det Zoran...

Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...

God bedring Enerly

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 04 mai 06, 15:25
Endret: 04 mai 06, 15:26
Jeg gleda meg til den nye storsatsningen av Tippeligaen på tv, og syntes at det var utrolig at de klarte å dekke alle kampene.

Nå som det har startet synes jeg at produsentene som sitter ved bildemixen gjør en elendig jobb, men det aller verste er kommentatorene. De aller fleste som kommenterer Tippeligakampene på Canal Digital er ikke særlig flinke. Ikke at jeg hadde gjort en bedre jobb, men så er jeg kun en pesimistisk og forbanna student

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914