Football Manager 2006
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Selvom du har spilt FM ekstremt mye, må jeg si at du ikke har så veldig mye peiling?
Det ER mulig å få Freddy Adu til FFK på FM 05, dette fikk jeg til første sessongen.
Det ER mulig å tjene ekstremt mye penger veldig raskt. Det har jeg gjort. Et tips: Send speidere til SENTRAL EUROPA! Jeg har hentet spillere for rundt 300k som har gått for over 40 mill til blant annet United og Liverpool.
Så det er mulig å tjene mange millioner på kort tid;-) Min andre sessong gikk jeg 70 mill i overskudd!
Noen tips:
Lasse Staw, bruk han fast fra du starter spillet! Det har jeg gjort, ekstremt god, har 20 i det meste nå i 2009.
Jørgen Magnussen, god, men ikke noe jeg satset på, brukte han en halv sessong og fikk en god del for han.
MacDonald: VELDIG god som både offensiv midtbane, spiss og venstre kant. Danker ut flere av mine landslagsspillere, han spiller selv ikke på landslaget.
Disse BØR du kjøpe, de har blitt verdensstjerner hos meg(Har ikke hatt noen av de selv, men de har blitt veldig gode!): Tommy Høiland, Muhammed Akar, Preben Vatle Hammersland, Freddy Guarin, Freddy Adu.
Mine meritter:
Leder norges Hall Of Fame
Har ledet FFK til 8 Seriegull, 4 Cup-gull, 5 RL-gull, CL Gull(I dag:-)).
Har mao. gjort det bra!
2 spisser som jeg kjører fast,er M.Dahlberg og O.Abiodun.. Scorer masse mål!!
Kan også lønne seg å sjekke ut slovenia,der har de en del gode spillere som mann kan kjøpe for en billig penge og selge for en dyr penge..
Akkurat som Hjalmar sier.....
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Speidere er fremtiden;-) hehe.. Selvom det har vært på FM/CM i år og dag, er det bare Rosenborg i Norge som har en.. ;-P
FFK i 2015 gjør det knall
Har vunni 9 serie mesterskap siden 2005 og har 7 royal league seiere og 5 NM seiere..
Sliter med europa cupen da, senest i 2014 kom jeg meg til semifinale i CL. Ellers har det vært begredelig..
Spillere som MÅ prøves: Sindre Løe Bing. Norsk
Jacub Blaszczykowski (Wisla) polen
Fabiano Oliveira Brasil Garantist for minst 20 mål pr sesong.
Rok Kronevater Slovenia Fantastisk playmaker.
Giovanni Torre Italia
Benoit Costil Frankrike Beste Keepern jeg har hatt.
Greit Tommy Høiland er et sinnsykt bra talent, men nå har han spilt i 8 sesonger i klubben og han har ikke imponert de siste 4 sesongene.. Har spilt 56 kamper og har 16 mål på de fire siste.. GLEM HAN!!!
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av wergis
Har vunni 9 serie mesterskap siden 2005 og har 7 royal league seiere og 5 NM seiere..
Sliter med europa cupen da, senest i 2014 kom jeg meg til semifinale i CL. Ellers har det vært begredelig..
Giovanni Torre Italia
Greit Tommy Høiland er et sinnsykt bra talent, men nå har han spilt i 8 sesonger i klubben og han har ikke imponert de siste 4 sesongene.. Har spilt 56 kamper og har 16 mål på de fire siste.. GLEM HAN!!!
hm.. Dyre spillere du foreslår her :-) 40 mill for brassen, og 30 mill for polakken....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av wergis
Giovanni Torre Italia
hm.. Dyre spillere du foreslår her :-) 40 mill for brassen, og 30 mill for polakken....
Kommer ann på hvilket årstall du er i det.. Polakken henta jeg det første året (altså 2005) og da punga jeg ut 6,5mill..
Brasilianern henta jeg gratis 2010.. han har forøvrig spilt 83 kamper og scora 87 mål i serien på fem sesonger ++++ mye i CL og norske cupen..
Han har fortsatt ikke spilt for landslaget så nå venter jeg et år til så er han norsk statsborger (Landslagsjef og jeg se)..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
I 2007 har jeg blant annet disse spillera:
Damien Duff, Eddie Johnson, Didier Drogba, Kah, Adu, Fabijan Cipot, Daniel Marques, Yherland, Joey Barton, David Dunn, Oliveier Deschacht, Calum Davenport, Mikael Lustig, Jon Inge Høiland, Bertil, Romeo Castelen, Alex Valencia, Sjøhage.
Flere av disse som ikke spiller fast.
Det sier litt om hvor usaklig slike spill egentlig er, men veldig morsomme da!!!
Klarte faktisk å hente Christan Vieri til Rosenborg,riktignok på free transfer.. Men han hadde nok hatt sine beste dager før han tok på seg RBK-trøya!! hehe...
Men et must folkens,er Mikael Dahlberg... En ung svenske så scorer masse mål og som du kan selge for en del kroner il utlandet etterhvert...
Ser også at Rok Kronaveter blir nevnt her,det er en knallspiller... Men sjekk også ut Dalibor Stevanovic,også en offensiv midtbanespiller fra Slovenia...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Åssen klarte du å hente de klassespillerene fra Chelsea a??? hehe
Klarte faktisk å hente Christan Vieri til Rosenborg,riktignok på free transfer.. Men han hadde nok hatt sine beste dager før han tok på seg RBK-trøya!! hehe...
Men et must folkens,er Mikael Dahlberg... En ung svenske så scorer masse mål og som du kan selge for en del kroner il utlandet etterhvert...
Ser også at Rok Kronaveter blir nevnt her,det er en knallspiller... Men sjekk også ut Dalibor Stevanovic,også en offensiv midtbanespiller fra Slovenia...
Døm var på free transfer etter første sesong, så jeg tenkte jeg kunne slå til!
Stallen min :
Vlg | Inf | Navn | Posisjon |
Kee | Skd | Rune Almenning Jarstein | Kee |
FS | SR | Fredrik Linge Klock | F S |
FS | Utl | Are Tronseth | F S |
FS | Utl | Ole Hjelmhaug | F HV, M S |
VBH | Skd | Fernando de Ornelas | OM HS |
VBV | Skd | Trond Erik Bertelsen | F/VB/M V |
MS | Christian G. Petersen | M HS | |
MS | SR | Raymond Kvisvik | OM V |
OMS | Utl | Mojtaba Jabbari | OM VS |
AS | SR | Tamás Priskin | SP |
AS | Skd | Veigar Páll Gunnarson | SP |
R1 | Skd | Alexander Lund Hansen | Kee |
R2 | Utl | Yherland McDonald | OM VS, A S |
R3 | Mis | Markus Ringberg | SP |
R4 | Lit | Daniel Nannskog | SP |
R5 | Mis | Hans Erik Ramberg | M S |
R6 | Skd | Tarik El Younossi | OM/A S |
R7 | Jan Rezek | OM VS, A S | |
- | Skd | Jonas Beck | Kee |
- | Skd | Lasse Staw | Kee |
- | Skd | Jon Inge Høiland | F HS |
- | Thomas Nordbø | F H | |
- | Leif Otto Paulsen | F HVS | |
- | Erling Laugen | F HVS, DM | |
- | Utl | Elvis | F HS, DM, M HS |
- | Skd | Mads Staberg Madsen | F HVS, DM, M HV |
- | Skd | Michael Dahlgren | F S, DM |
- | Jørgen Magnussen | F S, DM | |
- | Lst | Ole Secher | F S, SP |
- | John Anders Bjørkøy | DM | |
- | Daniel Myhre Cuello | M HVS | |
- | Mis | Michael Røn | M HVS |
- | Mis | Tero Koskela | M S |
- | Joakim Austnes | OM HV | |
- | Andreas Wikström | OM H | |
- | Mis | Roar Jørstad Bjørnaas | OM HV, SP |
- | Skd | Kalle Hällfors | OM V |
- | Skd | Stig Martin Aadnevik | SP |
- | Skd | Eldar Hadzimehmedovic | SP |
- | Knut Hovel Heiaas | SP | |
- | Skd | Mihály Tóth | SP |
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Opprinnelig postet av FFK1903
Jøss, skriver dem Tarik El Younossi på FM, VG skriver også til stadighet El Younossi, mens her og i FB så skrives det Elyounoussi, i et ord med to u-er. Vil tro at denne siden skriver det riktig?
Det skal nok være Elyounoussi.
Siden det er jeg som driver research for FM06, så skal jeg hvert fall sørge for at alle navnene blir riktige denne gang!
Blir nok en hel del justeringer av ferdighetene også...
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Costanza
Det skal nok være Elyounoussi.
Siden det er jeg som driver research for FM06, så skal jeg hvert fall sørge for at alle navnene blir riktige denne gang!
Blir nok en hel del justeringer av ferdighetene også...
Søkte på Gulesider.no, og der står han faktisk oppført som Tarik El Younoussi. Kanskje dere får gjøre det samme som dere gjorde med costaricanerne, rett og slett spørre han?
---
----
----
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914