Reportere?
---------------------------
"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a
Har du fått mail eller noe? I så fall tror jeg at jeg ville ha slettet den omgående... Jeg har fått masse lukrative tilbud via e-post jeg. Fikk til og med en flott e-post fra Hans Majestet Martin Smith fra Kongo, ikke dårlig!
Eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg kanskje? Eller var du rett og slett bare ironisk?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Slik mailer dukker jo opp ukentlig. Ref : http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=76430
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av FFK1903
Er du rabler om nå?
Har du fått mail eller noe? I så fall tror jeg at jeg ville ha slettet den omgående... Jeg har fått masse lukrative tilbud via e-post jeg. Fikk til og med en flott e-post fra Hans Majestet Martin Smith fra Kongo, ikke dårlig!
Eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg kanskje? Eller var du rett og slett bare ironisk?
Det er denne han sikter til. Det er en trådstarter lenger nede på siden som heter Gary som søker etter reportere.
Reportere behøves
Bookmakeren jeg representerer behøver reportere til en god del av Fredrikstads hjemmekamper. Selve rapporteringen foregår over mobil (vi ringer deg opp) og er svært enkel ettersom det meste går på korte keywords.
Betaling per kamp er romslige 700 kroner, og er perfekt for studenter som heller vil være på Tippeligakamp i stedet for Rimi en hel dag.
Kontakt meg på geir.windsland@sports-reporting.com for mer informasjon!
Geir
Jeg jobber selv for Geir.
Han er en seriøs person. Ikke noe tull.
Har alltid fått pengene.
Du blir oppringt i løpet av kampen og snakker med noen kampen gjennom for å orientere om hva som skjer.
Er du interessert i fotball så er dette en grei måte å gjøre det på. Har du noen gang fått penger for å se fotball?
Mvh
Jarle
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av FFK1903
Er du rabler om nå?
Det er denne han sikter til. Det er en trådstarter lenger nede på siden som heter Gary som søker etter reportere.
Reportere behøves
Bookmakeren jeg representerer behøver reportere til en god del av Fredrikstads hjemmekamper. Selve rapporteringen foregår over mobil (vi ringer deg opp) og er svært enkel ettersom det meste går på korte keywords.
Betaling per kamp er romslige 700 kroner, og er perfekt for studenter som heller vil være på Tippeligakamp i stedet for Rimi en hel dag.
Kontakt meg på geir.windsland@sports-reporting.com for mer informasjon!
Geir
Selvfølgelig, hvem trodde dere jeg mente?
Og du sneatsniffer, du har jo bare 2 innlegg tilfeldigvis er begge om det reporter greine... Dessuten ble det lagd etter at jeg lagde denne tråden, så det er jo ganske sikkert at du har forbindelse med "gary", om du da selv ikke er gary og prøver å lure til deg penger...
Hamf
"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914