Husk meg
Brukernavn
Passord

Watson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 15 sep 03, 21:36
Olof Watson fikk (endelig) sjansen mot Start, jeg syns han gjorde en god jobb bak der.. Håper virkelig han får sjansen mot mk, per i dag er han uten tvil den beste venstrebacken vi har! Han har utrolig god ballkontroll, fart og styrke. Håper vi ser mer til deg i fremtiden Olof! :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 sep 03, 21:40
Enig i at Watson har vært frisk og var det også mot Start på tross av at han virket litt utilpass i begynnelsen av kampen. Men han er en av de som kan få godkjent på en relativt dårlig dag for laget.

Men jeg ser heller ingen grunn til at Watson ikke kan spille venstre midtbane mot MK - der er han enda bedre. Risholt spiller trolig ikke og da kan vi forhåpentligvis se Söderstjerna sentralt sammen med Bjørnar Johannessen med Watson på venstre og Helland på høyre. Stian Johnsen kan også være en joker ettersom han visstnok gjorde sine saker bra i kveldens rekruttkamp. Petersen på sin side trenger kanskje en kamp på benken fra start nå.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 15 sep 03, 21:44
Enig i vurderingen av Pettersen iallefall! Synes ikke han har overbevist i det hele tatt så langt, selv om han har noen målgivende osv.
ricki Dada var veldig imponert over Magnus riis, kanskje han kunne fått lov til å starte en kamp på høyre, litt mer tid til å venne seg og å vise seg tilliten verdig!

Macka fra start!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 15 sep 03, 21:44
Endret: 15 sep 03, 21:49
Joda, Watson er vel best offensiv, men noen fast plass som venstre ving/kant er vel vanskelig å spille seg til nå, Risholt blir vel bre ute for en kort periode, pluss at Melo sannsynligvis kommer til å spille der når han kommer tilbake... Watson mangler kun litt av det defensive, bortsett fra det kan han bli en god back, noe ffk trenger... :ffk:

Petersen var jo ikke spesielt god, men forarbeidet til 1-1 målet, må jeg ta av meg hatten for! Å avvente den situasjonen krever stor ro...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 15 sep 03, 22:34
Enig med djpete. Petersen har vel spilt 4-5 kamper på rad uten å imponere.
Magnus Riis er i form. Kom inn sist kamp. Scora et og la opp til et i dagens B kamp. Og var en av banens beste spillere. Synes han skal få en mulighet, Petersen har skuffet.

Ære være plankebyen!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 15 sep 03, 22:47
Må også nevne at nivåforskjellen fra b-laget til a-laget er rimelig stort! Er mange som presterer godt på b-laget uten å gjøre det helt store på a-laget. Syns det er greit at Riis får prøve seg i sluttminuttene fremover, han er fortsatt ung og har masse å lære!

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 sep 03, 22:50
Riis er definitivt en mann for fremtiden, men føler at Helland, Söderstjerna, Johannessen og Watson/Johnsen er den beste midtbanen vi kan mønstre fra start mot MK. Riis og Røn blir meget spennende å følge fremover, men både de og vi må være tålmodige med tanke på deres videre utvikling.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 15 sep 03, 22:51
enig med patriot44. riis har vel ikke hatt stort flere innhopp en gårsdagens, så han bør få en del innhopp til før han vurderes fra start syns nå jeg :)

steinar - pål,tor,jørgen,vebjørn - helland,bjørnar,stjerna,stian/watson - ringberg,rikki

disse mener jeg bør starte fremover.

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 15 sep 03, 22:54
Hadde vi hatt en bedre back enn Helland ville jeg gjerne sett at Watson ble brukt som midtbane. Siden vi ikke har det synes jeg han er det beste alternativet, fremfor johnsen og hagen..

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 sep 03, 14:39
Watson er en god spiller å ha med seg; innsats og vinnervilje hele veien. Men jeg stoler aldri helt 100% på at han ikke roter bort ballen. Han gjør mange rare hopp og sprett imellom som gjør at jeg ihvertfall ikke blir forundret når han mister ballen. Mot Start åpnet han jo med nettopp en slik rar pasning inn i midtbanen som ga Start en bra kontringsmulighet. Nå var vel ikke Watson alene om akkurat dette sist søndag...

Any given sunday

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 16 sep 03, 16:12
Opprinnelig postet av Solvang
enig med patriot44. riis har vel ikke hatt stort flere innhopp en gårsdagens, så han bør få en del innhopp til før han vurderes fra start syns nå jeg :)

steinar - pål,tor,jørgen,vebjørn - helland,bjørnar,stjerna,stian/watson - ringberg,rikki

disse mener jeg bør starte fremover.

Jeg skjønner ikke helt at du setter Vebjørn på backen. Han fortjener ikke en plass i 11 èren. Var du på Nadderud mot Bærum? Vebjørn hang jo etter i hver eneste overgang, det er greit at Watson kanskje er midtbane spiller, men sånn som Hagen spiller for tiden, eller stort sett alltid har spilt, så er vi nødt til å bruke Watson eller Stian på backen. Det har blitt prøvd å bruke Jørgen P., alle kan se at gutten ikke trives der, og nå er det heller ingen tvil om at han skal spille midtstopper ettersom Tore er borte. Både Stian og Watson er vel egentlig midtbanespillere. Bagge er meget solide bakover på banen. Ja, Watson har noen rare valg i blandt, men si meg en ting. Han har vel kanskje en eller to gale valg i løpet av kampen, for det første så jobber han som regel ballen opp igjen, samtdig som han er en spiller som kan slå de utroligste ballene. Være den krative ute på banen i tillegg til Håkan. Nei backplassen står nok i øyeblikket mellom Stian og Watson, men det er svært tydlig at dette er en den svakest plasserte possisjonen på årets FFK lag.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 16 sep 03, 17:14
nah, syns da vebjørn gjorde en grei figur mot start. ja, var i bærum. da hadde ikke han dagen, i likhet med mange av de andre rødhvite utpå. enig i at backplassen muligens er den svakeste posisjonen..

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 16 sep 03, 20:22
Å si at Vebjørn ikke hadde dagen blir vel ganske feil.. Han har vært den desidert svakeste på årets ffk lag og jeg føler meg mye tryggere med Watson som venstreback! Watson gir alltid 100%, noe som tilsier at han burde få tillit mot MK!

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914