Watson
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Men jeg ser heller ingen grunn til at Watson ikke kan spille venstre midtbane mot MK - der er han enda bedre. Risholt spiller trolig ikke og da kan vi forhåpentligvis se Söderstjerna sentralt sammen med Bjørnar Johannessen med Watson på venstre og Helland på høyre. Stian Johnsen kan også være en joker ettersom han visstnok gjorde sine saker bra i kveldens rekruttkamp. Petersen på sin side trenger kanskje en kamp på benken fra start nå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
ricki Dada var veldig imponert over Magnus riis, kanskje han kunne fått lov til å starte en kamp på høyre, litt mer tid til å venne seg og å vise seg tilliten verdig!
Macka fra start!
Petersen var jo ikke spesielt god, men forarbeidet til 1-1 målet, må jeg ta av meg hatten for! Å avvente den situasjonen krever stor ro...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Magnus Riis er i form. Kom inn sist kamp. Scora et og la opp til et i dagens B kamp. Og var en av banens beste spillere. Synes han skal få en mulighet, Petersen har skuffet.
Ære være plankebyen!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
steinar - pål,tor,jørgen,vebjørn - helland,bjørnar,stjerna,stian/watson - ringberg,rikki
disse mener jeg bør starte fremover.
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Any given sunday
Opprinnelig postet av Solvang
enig med patriot44. riis har vel ikke hatt stort flere innhopp en gårsdagens, så han bør få en del innhopp til før han vurderes fra start syns nå jeg :)
steinar - pål,tor,jørgen,vebjørn - helland,bjørnar,stjerna,stian/watson - ringberg,rikki
disse mener jeg bør starte fremover.
Jeg skjønner ikke helt at du setter Vebjørn på backen. Han fortjener ikke en plass i 11 èren. Var du på Nadderud mot Bærum? Vebjørn hang jo etter i hver eneste overgang, det er greit at Watson kanskje er midtbane spiller, men sånn som Hagen spiller for tiden, eller stort sett alltid har spilt, så er vi nødt til å bruke Watson eller Stian på backen. Det har blitt prøvd å bruke Jørgen P., alle kan se at gutten ikke trives der, og nå er det heller ingen tvil om at han skal spille midtstopper ettersom Tore er borte. Både Stian og Watson er vel egentlig midtbanespillere. Bagge er meget solide bakover på banen. Ja, Watson har noen rare valg i blandt, men si meg en ting. Han har vel kanskje en eller to gale valg i løpet av kampen, for det første så jobber han som regel ballen opp igjen, samtdig som han er en spiller som kan slå de utroligste ballene. Være den krative ute på banen i tillegg til Håkan. Nei backplassen står nok i øyeblikket mellom Stian og Watson, men det er svært tydlig at dette er en den svakest plasserte possisjonen på årets FFK lag.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914