Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva får jeg i premie?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 06 mai 06, 16:12
Utenom heder og ære. Hva er første prisen i siffertipskonken? Tur til Bahamas, sesongkort? Uansett, moderatorene bør legge inn et tegn ved nicket som bsier hvem regjerende mester er........

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 mai 06, 16:29
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Utenom heder og ære. Hva er første prisen i siffertipskonken? Tur til Bahamas, sesongkort? Uansett, moderatorene bør legge inn et tegn ved nicket som bsier hvem regjerende mester er........

Du i premie? Det deles ikke ut premier til tolve-plasser, trodde du virkelig det? For vi vet jo alle at du kommer til å havne nedi der til slutt. Er vel Vlad som er regjerende mester tror jeg, tror han rådførte seg med den virkelige Arne Scheie i fjor.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 06 mai 06, 16:48
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Du i premie? Det deles ikke ut premier til tolve-plasser, trodde du virkelig det? For vi vet jo alle at du kommer til å havne nedi der til slutt. Er vel Vlad som er regjerende mester tror jeg, tror han rådførte seg med den virkelige Arne Scheie i fjor.

Scheie flink til å tippe ?? Følger du tipsa hans på NRK Txt-TV så vinner du i hvertfall dårlig med penger.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 mai 06, 17:01
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Scheie flink til å tippe ?? Følger du tipsa hans på NRK Txt-TV så vinner du i hvertfall dårlig med penger.

He he he, meget mulig. Kom ikke på noen bedre navn, så da ble det Scheie. Og du snakker av erfaring høres det ut som?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 06 mai 06, 17:22
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen

He he he, meget mulig. Kom ikke på noen bedre navn, så da ble det Scheie. Og du snakker av erfaring høres det ut som?

Jeg ser på tipsa til Scheie hver uke ja, men jeg følger ikke tipsa hans. Trenger ikke ha noe hjelp fra den kanten når det gjelder tipping.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914