Husk meg
Brukernavn
Passord

FM-konkuranse?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 11 mai 06, 10:21
Helt greit for meg at du blir med. Åpnet selv med et friskt 2-8(!!!) tap mot Lillestrøm Skal nok klare å hente meg godt inn igjen.

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 11 mai 06, 11:01
Klart du skal være med!!. Regner med å komme i gang i kveld etter skiftet, og da er jeg vel ferdig i løpet av helga :)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 11 mai 06, 17:20
Endret: 11 mai 06, 17:21
Opprinnelig postet av RC2
Jeg fikk en tanke i dag om at det hade vært artig å hatt en FFK-konkuranse med FM2006. Hvis det er interesse for det, vil jeg gjerne ha tilbakemeldinger her i tråden. Dersom mange har lyst, lager jeg en egen konkuranse-"link" på holygans.com.  Da vil jeg utforme et skjema som hver spiller må fylle ut etter endt spill.

Regler:
Alle må spille med samme patch (den offisielle fra Sigames?)
Hver og en spiller en sesong med FFK, og sender inn resultatene til meg.

Jeg kan ikke love noen premie, men vinneren vil få omtale på nettsiden selvsagt - gjerne med bilde og screenshots (skrytebilder, tabeller, etc)  fra spillet.

Så hva sier dere? Noen som har lyst til dette?

Dette er ikke bra for eksamene mine, går de dundas...så vet du hvem jeg kommer til å skylde på

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 11 mai 06, 17:42
Hehe.... jeg kan godt utvide fristen hvis det er ønskelig....vil nødig ha på meg at du får et liv i rennestenen

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 11 mai 06, 17:48
Endret: 11 mai 06, 17:53
Hehe.... jeg kan godt utvide fristen hvis det er ønskelig....vil nødig ha på meg at du får et liv i rennestenen

Hehe, neida..det går bra

og du må jo være med å spille du også, skal ikke ha noen dårlige unnskyldninger etter at jeg har vunnet kokkuransen om at "hadde Rc2 hadde vunnet hvis han hadde vært med"

send pm forresten, read...

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 11 mai 06, 17:54
Jeg er med vettu...har allerede spilt noen seriekamper.... og gjort det svært så variabelt kan du si.... så jeg er nok ikke blant kandidatene som ligger der opp i toppen og vaker. Jeg skårer veldig mye, men slipper inn mye også...det sistnevnte er nok min akilleshæl foreløpig...

HOLYGANS

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 11 mai 06, 18:14
Jeg er med vettu...har allerede spilt noen seriekamper.... og gjort det svært så variabelt kan du si.... så jeg er nok ikke blant kandidatene som ligger der opp i toppen og vaker. Jeg skårer veldig mye, men slipper inn mye også...det sistnevnte er nok min akilleshæl foreløpig...

hehe, kommer seg det...

gidder du forresten message greia di på forumet her, har sendt deg en melding..sjekk den ut hvis du har ork

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 11 mai 06, 19:04
Det har vist seg at det ble noe tull med den linken jeg la ut på hjemmesiden. Nå har jeg imidlertid lagt zipfila (saven) på en annen server. Den kan hentes HER

HOLYGANS

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 mai 06, 20:13
fikk ikke henta  den fila  jeg... kom  bare ned en exe  fil  og  en virius advarsel  

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 11 mai 06, 23:23
Det har vist seg at det ble noe tull med den linken jeg la ut på hjemmesiden. Nå har jeg imidlertid lagt zipfila (saven) på en annen server. Den kan hentes HER
har sendt deg pm

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 11 mai 06, 23:24
Opprinnelig postet av keiko99
fikk ikke henta  den fila  jeg... kom  bare ned en exe  fil  og  en virius advarsel  

du å

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 11 mai 06, 23:36
Hmm, merkelig at dere ikke får den til.. Selv brukte jeg WinAce og pakket ut filen i Football Manager 2006/games. Skal funke det.

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 12 mai 06, 09:29
Opprinnelig postet av bønna
Hmm, merkelig at dere ikke får den til.. Selv brukte jeg WinAce og pakket ut filen i Football Manager 2006/games. Skal funke det.

Men etter at du hadde lastet ned fila, het den da "getfile.asp"? For jeg prøvde selv å laste den ned for å "forstå" problemet andre hadde med den. Og riktignok var det et problem i og med at dette var en ukjent filtype.

Men dersom du kan svare "ja" på mitt spørsmål over, så kan jeg legge den ut på nytt i tillegg til den andre linken jeg laget i går. For du sa at du bruke WinAce - og kanskje det programmet klarer å pakke den ut. Derfor kan jeg bare legge til en info om det slik at folk vet om det. 

Men dersom du IKKE fikk en asp-fil...da skjønner jeg ikke helt hva som er skjedd.

HOLYGANS

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 12 mai 06, 10:39
Det var en .asp-fil.

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 12 mai 06, 10:42
Det var en .asp-fil.

Kan du sette opp en trinn for trinn gjennomgang av åssen den pakkes ut i WinAce? For da legger jeg ut den beskrivelsen på nettsiden.

HOLYGANS

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 12 mai 06, 10:49
Det var en .asp-fil.

Kan du sette opp en trinn for trinn gjennomgang av åssen den pakkes ut i WinAce? For da legger jeg ut den beskrivelsen på nettsiden.

Okei. Først så laster du ned fila(selvfølgelig). Når filen er lastet ned høyreklikker du fila, velger "Åpne i..". Deretter får du opp to alternativer: "Bruk web-tjenesten for å finne det riktige programmet" og "velg programmet fra liste", velg siste alternativ. Så velger du un-zip programmet ditt, som i mitt tilfelle er WinAce(om det ikke står i den lista som dukker opp, velg"bla gjennom".Så extracter du fila til "games"-mappen, som er under Sports Interactive/Football Manager 2006.

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 12 mai 06, 11:40
Det var en .asp-fil.

Okei. Først så laster du ned fila(selvfølgelig). Når filen er lastet ned høyreklikker du fila, velger "Åpne i..". Deretter får du opp to alternativer: "Bruk web-tjenesten for å finne det riktige programmet" og "velg programmet fra liste", velg siste alternativ. Så velger du un-zip programmet ditt, som i mitt tilfelle er WinAce(om det ikke står i den lista som dukker opp, velg"bla gjennom".Så extracter du fila til "games"-mappen, som er under Sports Interactive/Football Manager 2006.

Takk. Da er oppskriften lagt inn på nettsiden. Så nå håper jeg at alle får lastet ned save-fila - på den ene eller andre måten.

HOLYGANS

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 12 mai 06, 11:53
for ikke lov jeg... for en feil melding  om at jeg ikke  kan  laste den  inn

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 12 mai 06, 11:59
Opprinnelig postet av keiko99
for ikke lov jeg... for en feil melding  om at jeg ikke  kan  laste den  inn

Kan det være brannmuren din som spiller deg et puss?

HOLYGANS

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 13 mai 06, 13:19
* Jeg kunne tenke meg å vite hvor mange som deltar/ planlegger å delta i konkurransen. Det beste hadde vært å legge igjen en beskjed i forumet på holygans.com. Hvis ikke du vil det, så si fra her. 

* Kunne også våært fint å høre om flere har vansker med å laste ned/ pakke ut/ lagre fila.

* Den som har lyst til å sende screenshots fra spillet er også velkommen til det - det kan være seg spesielle resultater du er stolt av e.l. (dette sendes til post@holygans.com)

Jeg har tanker om å kanskje lage en egen FM-del på nettsiden, hvor jeg kan legge ut taktikker, screenshots, osv...

HOLYGANS

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914