FM-konkuranse?
Regler:
Alle må spille med samme patch (den offisielle fra Sigames?)
Hver og en spiller en sesong med FFK, og sender inn resultatene til meg.
Jeg kan ikke love noen premie, men vinneren vil få omtale på nettsiden selvsagt - gjerne med bilde og screenshots (skrytebilder, tabeller, etc) fra spillet.
Så hva sier dere? Noen som har lyst til dette?
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Bør også sørge for å ha alle andre innstillinger likt, som f.eks antall ligaer, detaljnivå på ligaen etc. etc.
Og et forslag kan vel f.eks være å ta det over 2-3 sesonger istedetfor 1. Da vil man kanskje kunne ha en e-cup som målestokk... :)
Enig at det kunne vært ok med et par sesonger.
Jeg informerer i tråden har når det er klart for konkuransestart. Dette er helt avhengig av interessen. Vi bør vel ha minst 10 deltakere?
HOLYGANS
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Fin løsning forresten å lage en save fil på forhånd som alle må bruke slik at alle starter med helt like forutsetninger. Det er jo slik i FM at det er endel som blir "simulert" ved vært nye savegame, spesielt på mindre lag osv så er det ofte at endel stats og posisjoner på spillere som endrer seg fra ett game til ett annet.
Vel som sagt, jeg er med. (:
På tribunen bestemmer vi!!
Svensk Magi
Dette i stedet for å skrive opp resultater og tabellplassering i et skjema?
Hva tror dere?
Nå begynner vi forresten å bli såpass mange at jeg snart forbereder å starte opp. Jeg lager ihvertfall save-fila. Så skal jeg tenke litt mer på åssen vi gjør for å vise til resultater og slikt. Jeg må også finne en deadline-dato for når konkuransen skal avsluttes.
Jeg tenkte også å opprett en egen kategori på diskusjonsforumet på holygans.com der konkuransen kan diskuteres, osv.
Når det gjelder regler, vil jeg kun måtte stole på at folk ikke jukser. Jeg tenker da på at man unnlater å lagre spillet etter en dårlig periode, etc. Men jeg antar at ingen er interessert å bli FM-mester ved å jukse?
HOLYGANS
Men da må forslagene komme, så velger jeg ut fra flertallet.
Jeg har en liten bemrkning i fht å starte opp saven... jeg må jo sette inn en manager når jeg setter opp spillet. Derfor må dere "legge til" manager og så slette den jeg har lagt inn. For det er vel ingen annen måte å gjøre det på...tror jeg.
HOLYGANS
Om noen av dere har en serverplass, eller vet om noe bra som jeg kan registrere meg på, så si fra.
HOLYGANS
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av RC2
En annen utfordring er at jeg må få en server til å legge ut zip-fila (saven). Jeg har konto i filelodge, men det ser ut til at det er problemer der for tida... kommer ikke inn på upload-området.
Om noen av dere har en serverplass, eller vet om noe bra som jeg kan registrere meg på, så si fra.
Jeg har serverplass så lenge fila er under 1gb og det skulle jo ikke være noe prob tenker jeg.
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
En annen utfordring er at jeg må få en server til å legge ut zip-fila (saven). Jeg har konto i filelodge, men det ser ut til at det er problemer der for tida... kommer ikke inn på upload-området.
Jeg har serverplass så lenge fila er under 1gb og det skulle jo ikke være noe prob tenker jeg.
Fila er kun på ca 3 mb..så det blir no problemas. Da kan jeg jo sende deg save-fila via mail eller noe sånt etterhvert da... så får du sende meg adressen der du legger den så jeg kan linke til den fra nettsiden.
HOLYGANS
Spre denne nyheten til alle FM-interesserte du kjenner. Og bruk forumet på nevnte nettsted til å diskutere konkurransen.
LYKKE TIL!
HOLYGANS
Opprinnelig postet av bønna
Du mener selvfølgelig patch 6.0.3 og ikke 5.0.3?
Ja, selvsagt...sorry! Skal rette opp i det på nettsiden snarest
HOLYGANS
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Men husk da, folkens... ikke noe juks - dvs ctrl-alt-del, bruk av editor, osv. Skal man kåres til FM-mester, må det være fair and square. OK?
Det er heller ikke noe i veien for å arrangere en ny FFK-konkurranse etter at denne er endt. Så får man muligheten til å revansjere seg dersom man er misfornøyd med egen innsats.
For å gjenta meg selv - jeg har opprettet egen kategori i holygans diskusjonsforum som konkuransen kan snakkes om. Jeg ser gjerne at dere som har startet opp med konkurransen, legger igjen et spor i forumet slik at jeg vet hvor mange som er med. Diskuter gjerne også deres egen fremgang/ mangel på fremgang, skryt, frustrasjoner, osv osv
HOLYGANS
Jeg fikk en tanke i dag om at det hade vært artig å hatt en FFK-konkuranse med FM2006. Hvis det er interesse for det, vil jeg gjerne ha tilbakemeldinger her i tråden. Dersom mange har lyst, lager jeg en egen konkuranse-"link" på holygans.com. Da vil jeg utforme et skjema som hver spiller må fylle ut etter endt spill.
Regler:
Alle må spille med samme patch (den offisielle fra Sigames?)
Hver og en spiller en sesong med FFK, og sender inn resultatene til meg.
Jeg kan ikke love noen premie, men vinneren vil få omtale på nettsiden selvsagt - gjerne med bilde og screenshots (skrytebilder, tabeller, etc) fra spillet.
Så hva sier dere? Noen som har lyst til dette?
Dette er ikke bra for eksamene mine, går de dundas...så vet du hvem jeg kommer til å skylde på
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
HOLYGANS
Hehe.... jeg kan godt utvide fristen hvis det er ønskelig....vil nødig ha på meg at du får et liv i rennestenen
Hehe, neida..det går bra
og du må jo være med å spille du også, skal ikke ha noen dårlige unnskyldninger etter at jeg har vunnet kokkuransen om at "hadde Rc2 hadde vunnet hvis han hadde vært med"
send pm forresten, read...
HOLYGANS
Jeg er med vettu...har allerede spilt noen seriekamper.... og gjort det svært så variabelt kan du si.... så jeg er nok ikke blant kandidatene som ligger der opp i toppen og vaker. Jeg skårer veldig mye, men slipper inn mye også...det sistnevnte er nok min akilleshæl foreløpig...
hehe, kommer seg det...
gidder du forresten message greia di på forumet her, har sendt deg en melding..sjekk den ut hvis du har ork
HOLYGANS
Det har vist seg at det ble noe tull med den linken jeg la ut på hjemmesiden. Nå har jeg imidlertid lagt zipfila (saven) på en annen server. Den kan hentes HERhar sendt deg pm
Opprinnelig postet av keiko99
fikk ikke henta den fila jeg... kom bare ned en exe fil og en virius advarsel
du å
Hmm, merkelig at dere ikke får den til.. Selv brukte jeg WinAce og pakket ut filen i Football Manager 2006/games. Skal funke det.
Men etter at du hadde lastet ned fila, het den da "getfile.asp"? For jeg prøvde selv å laste den ned for å "forstå" problemet andre hadde med den. Og riktignok var det et problem i og med at dette var en ukjent filtype.
Men dersom du kan svare "ja" på mitt spørsmål over, så kan jeg legge den ut på nytt i tillegg til den andre linken jeg laget i går. For du sa at du bruke WinAce - og kanskje det programmet klarer å pakke den ut. Derfor kan jeg bare legge til en info om det slik at folk vet om det.
Men dersom du IKKE fikk en asp-fil...da skjønner jeg ikke helt hva som er skjedd.
HOLYGANS
Det var en .asp-fil.
Kan du sette opp en trinn for trinn gjennomgang av åssen den pakkes ut i WinAce? For da legger jeg ut den beskrivelsen på nettsiden.
HOLYGANS
Det var en .asp-fil.
Kan du sette opp en trinn for trinn gjennomgang av åssen den pakkes ut i WinAce? For da legger jeg ut den beskrivelsen på nettsiden.
Okei. Først så laster du ned fila(selvfølgelig). Når filen er lastet ned høyreklikker du fila, velger "Åpne i..". Deretter får du opp to alternativer: "Bruk web-tjenesten for å finne det riktige programmet" og "velg programmet fra liste", velg siste alternativ. Så velger du un-zip programmet ditt, som i mitt tilfelle er WinAce(om det ikke står i den lista som dukker opp, velg"bla gjennom".Så extracter du fila til "games"-mappen, som er under Sports Interactive/Football Manager 2006.
Det var en .asp-fil.
Okei. Først så laster du ned fila(selvfølgelig). Når filen er lastet ned høyreklikker du fila, velger "Åpne i..". Deretter får du opp to alternativer: "Bruk web-tjenesten for å finne det riktige programmet" og "velg programmet fra liste", velg siste alternativ. Så velger du un-zip programmet ditt, som i mitt tilfelle er WinAce(om det ikke står i den lista som dukker opp, velg"bla gjennom".Så extracter du fila til "games"-mappen, som er under Sports Interactive/Football Manager 2006.
Takk. Da er oppskriften lagt inn på nettsiden. Så nå håper jeg at alle får lastet ned save-fila - på den ene eller andre måten.
HOLYGANS
Opprinnelig postet av keiko99
for ikke lov jeg... for en feil melding om at jeg ikke kan laste den inn
Kan det være brannmuren din som spiller deg et puss?
HOLYGANS
* Kunne også våært fint å høre om flere har vansker med å laste ned/ pakke ut/ lagre fila.
* Den som har lyst til å sende screenshots fra spillet er også velkommen til det - det kan være seg spesielle resultater du er stolt av e.l. (dette sendes til post@holygans.com)
Jeg har tanker om å kanskje lage en egen FM-del på nettsiden, hvor jeg kan legge ut taktikker, screenshots, osv...
HOLYGANS
Dere som ikke klarer å laste ned fil eller på annen måte har problemer med saven, kan bare sende meg en mail, så sender jeg saven direkte til dere. Jeg har gjort det for flere allerede.
HOLYGANS
HOLYGANS
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914