Tobben har fått sparken i Radio Fredrikstad
Leser i http://www.demokraten.no/lokalnytt/article2106157.ece, at Mr Radio Fredrikstad Tobben sin tid i Fredrikstad er over, han må tvangsflyttes til Moss og Radio Moss.
Synes det er synd, det er jo han som får frem nyhetene om FFK i radioen.
Og ikke minst programmene, Tippeligamagsinet og på mandagene hvor han har med seg gjester som forteller
hva de synes om FFKs siste kamp.
Synes Radio Fredrikstad har tapt seg etter at han ble sykemeldt for noen uker siden.
Arvtageren for han, er speakeren på Stadion, Thomas Arntsen. Synes det er rart han får jobbe med FFK stoff så lenge han er involvert i FFK. Redaktøren i FB Omvik sin kone Kari Næss, måtte slutte i FFK på grunn av Omviks rolle i FB, men er det noe bedre med Thomas Arntsen som jobber der?
Hva synes dere andre om at Tobben er historie i Radio Fredrikstad
Men lykke til Tobben.
---------------------------
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Laget vårt, byen vår!!!!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 19 mai 06, 19:16
Endret: 19 mai 06, 19:18
Jaja, etter at døm henta den dama som har morgensendinga er det jo blitt rent skadelig for ørene å høre på i radio hørselværn, bedre blir det ikke med svenska som skal på janson tur, det eneste som var å høre på var tobben, og nå er jaggu han vekk også, nei, her graver dere deres egen grav radio fredrikstad!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914