Husk meg
Brukernavn
Passord

Tobben har fått sparken i Radio Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 mai 06, 15:47

Leser i http://www.demokraten.no/lokalnytt/article2106157.ece, at Mr Radio Fredrikstad Tobben sin tid i Fredrikstad er over, han må tvangsflyttes til Moss og Radio Moss.

Synes det er synd, det er jo han som får frem nyhetene om FFK i radioen.
Og ikke minst programmene, Tippeligamagsinet og på mandagene hvor han har med seg gjester som forteller
hva de synes om FFKs siste kamp.

Synes Radio Fredrikstad har tapt seg etter at han ble sykemeldt for noen uker siden.

Arvtageren for han, er speakeren på Stadion, Thomas Arntsen. Synes det er rart han får jobbe med FFK stoff så lenge han er involvert i FFK. Redaktøren i FB Omvik sin kone Kari Næss, måtte slutte i FFK på grunn av Omviks rolle i FB, men er det noe bedre med Thomas Arntsen som jobber der?

Hva synes dere andre om at Tobben er historie i Radio Fredrikstad

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 19 mai 06, 16:00
Å bli tvangflyttet til verdens største forurensningsorgan radio-måss er det ingen som fortjener, ....hvem komunist har funnet på det?
Men lykke til Tobben.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 mai 06, 16:40
Jeg har begynt å høre fast på P4 jeg, syntes Radio Fredrikstad har sunket i kvalitet etter at de henta hu som leder morgensendingen ble ansatt... Makan til skravlekjerring og med stemme som jeg rett og slett ikke syntes noe om... Ser ut som om RF skal bytte ut de unge med gamle folk... Thomas Arntzen syntes jeg burde holdt seg som speaker på stadion... Syntes det er dårlig at de kasta ut Tobben, en allright fyr, som jeg vil ha tilbake i Radio Fredrikstad...

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 19 mai 06, 16:44
Tobben er den eneste dem har med peiling på det han driver med i sportsendingene, og det er helt utrolig svak dømmekraft når dem tvangsflytter Tobben. Personlig hører jeg ikke på sportsendingene på Radio Fredrikstad hvis ikke tobben er anker......... Da blir jeg bare sur av inkompetente reportere......

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 mai 06, 17:46
Han er helt klart den eneste i Radio Fredrikstad som har klart å lage interessante sportsendinger. Han er klart flinkest til å intervjue og stiller de mest interessante spørsmålene. Jeg har hatt for vane å høre på sportsendingene på hverdagene kl 1615 mens jeg har lagd middag, og merker STOR kvalitetsforskjell på om det er Tobben eller noen andre som sitter i studio. Tror ikke jeg kommer til å høre så veldig mye på det fremover nå...

polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04

Lagt til: 19 mai 06, 18:51
F... det synes jeg var dritt ass... Han er jo helt klart den beste i RF... Radio Fredrikstad skam dere.......

Laget vårt, byen vår!!!!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 mai 06, 19:16
Endret: 19 mai 06, 19:18

Jaja,  etter at døm henta den dama som har morgensendinga er det jo blitt rent skadelig for ørene å høre på i radio hørselværn, bedre blir det ikke med svenska som skal på janson tur, det eneste som var å høre på var tobben, og nå er jaggu han vekk også, nei, her graver dere deres egen grav radio fredrikstad!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914