Fare for streik
Etter hva jeg skjønner og hørte idag i en samtale på jobben så er det stor fare for streik, partene står langt fra hverandre, og imorgen kan de frste skolene bli tatt ut i streik, ikke alle skolene.... Men jeg tenkte på dere som har unger i skolen/barnehagen burde se oversikten som er her: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060523/NYHET/60523016/1020
Blir ikke streik på meg siden jeg er lærling, og lærlinger skal ikke streike visstnok... Jeg tror det blir en løsning på overtid i natt for det pleier å løse seg etterhvert selvom partene står 50 mil fra hverandre..
Blir ikke streik på meg siden jeg er lærling, og lærlinger skal ikke streike visstnok... Jeg tror det blir en løsning på overtid i natt for det pleier å løse seg etterhvert selvom partene står 50 mil fra hverandre..
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Ikke bare i skole og SFO, men det er jo også fare for at den 10. runden utgår grunnet streik blandt spillerne.
Stemmer det ja... 10 runden i tippeligaen kan utgå på grunn av streik, det vil kanskje si no kamp mot tromsø? =(
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Litt stusselig det. Tromsø på hjemmebane og STORE muligheter for å ta 3 poeng...
Opprinnelig postet av SirLion
Stemmer det ja... 10 runden i tippeligaen kan utgå på grunn av streik, det vil kanskje si no kamp mot tromsø? =(
Den utgår da ikke!!!!
Da blir den flyttet. Dessuten har ikke dette noe å gjøre med den streiken som antagligvis kommer imorgen.
FFK på toppen i 2006
Er fullstendig klar over det. Var bare litt klar for noen poeng igjen nå.
Er også fullt like klar over at ikke lærere i skole og på sfo har noe med fotballspillernes krav om bedre kår å gjøre...
Er også fullt like klar over at ikke lærere i skole og på sfo har noe med fotballspillernes krav om bedre kår å gjøre...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914