Norske Fans søker FFK skribenter!
Om du har sett svenskafans.com så vet du at det er Sveriges største supporterside, vi i Norge har en ikke allt så like stor side. Men den skal bli større, og vi trenger skribenter til ditt lag side på Norske Fans. Domene skal også bli kjøpt.
Har du lyst å skrive på siden? Kontakt til holm1891@msn.com
Opprinnelig postet av holm1891
Om du har sett svenskafans.com så vet du at det er Sveriges største supporterside, vi i Norge har en ikke allt så like stor side. Men den skal bli større, og vi trenger skribenter til ditt lag side på Norske Fans. Domene skal også bli kjøpt.
Hvor er dagens nettsted, da?
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jeg skriver for ett nettsted, så jeg sier nei takk denne gang.... holde å skrive for ett sted omgangen, ifjor skrev jeg for tre og det ble for mye
God bedring Dagfinn Enerly
Ingen domene enda, men har den på en lang adresse nå. Den som vil skrive kan få se ;)
Opprinnelig postet av holm1891
Ingen domene enda, men har den på en lang adresse nå. Den som vil skrive kan få se ;)
Er det liksom hemmelig? *Tøøøøøøøft*
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
har sendt mail jeg.. venter på svar...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914