Husk meg
Brukernavn
Passord

Sommerjobb

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 05 jun 06, 00:43
Jeg vet dette er alt for sent, lenge etter "fristen" men alikevel.

Jeg hadde ikke tenkt på noen sommerjobb i år, men da de fleste kameratene mine fikk jobb, tenkte jeg at jeg også i hvertfall kunne spørre her..

Noen som vet om noen steder/ firmaer/ fabrikker som trenger folk? Eller noen steder der jeg alikevel kunne søke? Jeg tenkte litt hos Terje Høili...

Men om dere skulle snuble over noe, let me know

PS! Er 16 år om det vil ha noe å si...

---------------------------

"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 05 jun 06, 01:04
Jeg hadde sommerjobb ifjor hos hagbart jakobsen nede ved busstorvet, der sto jeg i butikken og solgte, noe som gikk veldig bra, fikk bra behandling der nede...
Ellers er Fredrikstad Transport og Spedisjon ett fin sted å søke på, har vært med som hjelpemann der de siste 7 - 8 årene... oi dæven det er lenge.... Men iår har jeg jobb frem til Juli så det blir nok lite der iår....
Terje Høili kan du søke på også om du vil

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 08 jun 06, 10:21
Hør med vikarbyråene, f.eks Manpower. Vet fra tidligere erfaring at de har/hadde en del med Terje Høili/Europris å gjøre. Men sef. det blir eventuelt mye containertømming.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914