Husk meg
Brukernavn
Passord

Moped?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 05 jun 06, 02:30
Woho... Nettet mitt har vært nede en stund, men er tilbake nå for fult. Derfor kliner jeg like gjerne med en tråd om moped. Jeg har fylt 16, lappen er snart i havn men jeg mangler det viktigste: En moped.

Er det noen som selger moped eller vet om folk som selger moped?
Om ikke, kan dere hjelpe meg med tips osv? Jeg har ikke så veldig mye peiling på moped, ettersom at min barndom gikk bort på fotballbanen istedenfor å se på bilder av biler osv (noe jeg fant nokså kjedelig)... Så om dere har noen anbefalinger eller noe jeg bør holde meg unna, så hører jeg på alt!

---------------------------

"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 05 jun 06, 02:53
I mine "gamledager" så var MT5 veldig kult....Gikk fort bare mann satte på effektanlegg osv
Men vet ikke hva som er "in" nå til dags.... Kan jo sjekke avisen og se om du ser noe som passer til din lommebok..
Hvor mye har du tenkt å bruke på en ped da??

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 05 jun 06, 03:01

MT5 var egentlig det første jeg så etter. Var veldig nærme å få kjøpt en og. Boren til en kompis av meg skulle selge sin, men en annen klassekamerat hadde "avtalt" at han skulle kjøpe den.

Først ville jeg ikke gi så mye i verdi, for bare man kommer fram (fort) så holder jo egentlig det. Jeg tenkte da rundt 8000 eller under. Nå har jeg ombestemt meg, og vil legge inn litt mer, rundt 13000. Om du mener at du vil søke litt kan du søke på 14500, litt pruting går vel an. I tilfelle kan du søke i Oslo, Akershus, Hedmark, Vestfold og Buskerud/Oppland (noe nærme Drammen) for jeg har familie og kjenninger både her og der...

Så merkene jeg først og fremst ser etter er Honda, Suzuki og Derbi. Det er veldig vanskelig å få tak i billige Derbier, så Motorhispania Furia, Rieju, Gilera og Husqvarna...

Og jeg tror ikke jeg skal kjøpe noe nytt. Som tidligere nevnt ønsket jeg helst ikke gi så veldig mye, men jeg kan gjerne gi 14500 om jeg må det, så lenge den holder seg i verdi. Jeg kjøper ikke en Suzuki RMX 2005 mod. til 17500 og om jeg er heldig får 13500 om 2 år... Så alt bra fra 14500, som holder seg litt i verdi, det er det jeg ser etter...

"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 05 jun 06, 03:12
Endret: 05 jun 06, 03:13
Kan jo titte litt her

http://www.finn.no/finn/mc/scooter/browse1

Er litt svak for mt5,så jeg syntes denne så litt fin ut... Var ikke så altfor dyr heller http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=7544483&sid=9a0S_bjQA937250&pos=17&tot=99

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 05 jun 06, 13:46
gå for en god gammel honda MTX Det vil du nok ikke angre på..

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914