Husk meg
Brukernavn
Passord

Puma

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 12 jun 06, 21:06
har Puma blitt storebror i forhold til Adidas? Kan nesten virke sånn.. utrolig mange som har puma drakter av VM landene og det er også flest lag i  Tippeligaen som har Puma (FFK,Lyn,Stabæk,Sandefjord,Tromsø). Det siste overrasker meg egentlig.. har liksom sett på TL som arena for Umbro/Adidas.

må si jeg er glad for "troneskiftet". Adidas og Umbro sucks.. (selv om jeg liker draktene til japan veldig godt. (adidas))

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 jun 06, 23:05
Har lagt merke til at det er utrolig mange lag med Adidas selv. Men det som er skuffende er at alle drakene er helt like. Alle draktene jeg har sett har ensfargede drakter med unntak av en linje som går over tallene ( over navnene for de lagene som har det) Eier de ikke kreativitet?

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 06, 23:25
tror du skrev adidas i stedet for puma

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 jun 06, 23:33
Haha, ja det gjorde jeg.

Mente selvfølgelig Puma.

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 13 jun 06, 03:41
Ja det er det som er meningen også.. at alle draktene skal se like ut.. og det synes jeg er helt konge.. se bare på Nike keeper drakter alle er tofarget og krysser fargene med bukser.. se bare i morgen Brasil-kroatia. Hvis jeg ikke tar feil så har Brasil nike også ... og legg merke til keeper drakter... Og en ting til husgutt. Ikke misforstå meg men jeg tror ikke du følger så mye med fotball. ellers så hadde du lagt merke til at Adidas var ute for tjaaa..... 8-10 år siden vel .... 
Både Nike, Puma, Umbro og t.o.m. di cappa er mye større enn Adidas... i hvertfall i de fleste "store sponsor" ligaer og landslag. En gang til vær så snill og ikke misforstå .. jeg har fin respekt for deg men du kommer med en del kommentarer som sier meg at fotball er ting nummer 8 for deg ...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jun 06, 08:27
fotball er ting nr 8? hva faen mener du med det?  nei, jeg er ikke den som følger mest med på fotball i europa... so what?  dessuten så tenkte jeg  først og fremst i forhold til norge..  kunne godt strøket adidas, og bare nevnt puma.. 

kanskje fotball da hadde vært ting nr 7 for meg?

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jun 06, 08:32
og hvis du lurer på min fotballinteresse:

jeg har i år sett live:

FFK-Brann
Hamkam-FFK
FFK-Lillestrøm
FFk-VIF
FFK-Stabæk
Sandefjord-FFK
FFK-Tromsø
Odd-FFK

Viking og Start kampen så jeg på tv. skal til Trondheim.

I tillegg ser jeg alle tippeligakampene som jeg får med meg + 2-3 vm kamper hver dag..  + at jeg spiller i 8 divisjon og  har forsøkt å samle FFK fans i oslo...

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914