Hvem bør spille mot HamKam?
Sørlie
Pål Andre
Jørgen (hvis frisk)
Tor T.
Stian J.
Watson
Bjørnar
Helland
Søderstjerna
Ringberg
Rikki
Hvis ikke Jørgen kan spille, så ville jeg satt Helland ned i forsvar, og Søderstjerna inn sentralt, Riis på kanten.
Hvis Roger er klar ville jeg startet med ham sentralt sammen med Bjørnar hvis Helland må ned i forsvar. Og fortsatt med Søderstjerna på kanten. Welton må jo også få en plass hvis han blir frisk, noe han sannsynligvis ikke rekker. Da ville han gått inn istede for Watson.
Petersen må ut i en kamp nå, V. Hagen må sitte på benken for gud skyld.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Steinar Sørlie (skrekklige initialer)
Pål A
Roger H
Tor T
Stian J
Olof W
Bjørnar
Roger R
Håkan S
Rikki/Welton
Målberg
Grunnen til at jeg legger Helland i midten sammen med Tor er fordi, som KTE så fint sa, det har noen ganger en tendens til å koke litt i toppen på Jørgen når stormen rir som værst. Visst ikke RR spiller trekkes RH opp på høyre og Stjerna inn i midten sammen med Bjørnar...
Uansett, blir BJ vraka mot Kamma skjønner jeg ingenting, FFK trenger noen som orker å ta de lange, tunge løpa, og det er jo spesielt viktig så lenge vi ikke har noen hurtigtog helt der fremme...
Har troa på en tett og jevn kamp, viktig at Guttane får første målet, og drømmer om en 3-2 til FFK...
:ffk::ffk::ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Czwartek
Tor
Helland
Stian
Welton (watson, evt. helland med jørgen inn i forsvaret)
Bjørnar
Risholt (watson på venstre,stjerna sentralt)
Stjerna
Dadason
Ringberg
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
pål tore tor Stian
Helland Bjørnar, Stjerna Welton
Marcus Rikki
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Pål Tor Jørgen Stian
Pettersen Bjørnar Helland Stjerna
Rikki Markus
Synes Christian Pettersen fortjener plassen på høyre så lenge Welton er skadet. Synes han spilte bra mot Mandal.
Pål Tor Jørgen Stian
Helland Bjørnar Stjerna Pettersen
Rikki Markus
Både Pettersen og Helland er sterke oppspillsspellere som kan gi rom til Pål og Stian på hver sin kant. Håper de to bekkene løper Kamma i senk. Noe vel offensivt, kanskje, men er det noe FFK burde utnytte mer, så er det løpskapasiteten og tempoet som ligger i laget. Flere innlegg på de to høye spissene!
Any given sunday
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914